فیس بوک در فکر استفاده های تبلیغاتی از استوری هایی با کاربران میلیونی

0
359
فیس بوک در فکر استفاده های تبلیغاتی از استوری هایی با کاربران میلیونی

استوری های شبکه های اجتماعی این روزها طرفداران زیادی دارند و بسیاری از کاربران از این ویژگی استقبال کرده اند. اکنون خبر رسیده است که استوری های فیس بوک 500 میلیون کاربر دارند.

کاربران میلیونی در بخش استوری شبکه های اجتماعی

شاید شما فکر کنید که تنها استوری اینستاگرام است که در این شبکه طرفدار دارند، اما  باید بدانید که استوری شبکه های اجتماعی دیگری مانند  اسنپ چت و فیس بوک و مسنجر آن نیز 500 میلیون کاربر روزانه دارند. ویژگی استتوس های واتس آپ نیز دست کمی از دیگر رقبای خود ندارد و این شبکه اجتماعی نیز روزانه 500 میلیون پست را در این قسمت از طرف کاربران به مخاطب هایشان ارائه می کند. این در حالی است که اینستاگرام از دیگر شبکه های اجتماعی در این زمینه جلوتر است و سه ماه پیش این مرحله را تجربه کرده است.

این موضوع بسیار چشمگیری است، زیرا به این معنی است از زمانی که فیس بوک این ویژگی را دو سال پیش راه اندازی کرده، یک سوم کاربران فیس بوک یعنی 1.56 میلیون نفر روزانه در قسمت استوری پست می گذارند و یا پست ها را تماشا می کنند.

درآمد فیس بوک از استوری ها

اسنپ چت که خود مخترع سرویس استوری است تنها 190 میلیون کاربر روزانه در این بخش دارد. مارک زوکربرگ مدیر عامل فیس بوک اعلام کرده است که آمار جدید در مورد درآمد فیس بوک در سال 2019 نشان می دهد که نرخ رشد کاربران به صورت روزانه افزایش یافته و درآمدها نیز افزایش یافته است، اما باید 3 میلیارد دلار برای جریمه احتمالی FTC در برابر شیوه های حفظ حریم خصوصی ذخیره کند.کاربران میلیونی در بخش استوری شبکه های اجتماعی

تبلیغات مرتبط

فیس بوک تنها از این استوری ها استفاده نمی کند تا کاربران را درگیر کند، بلکه می تواند تبلیغات گرفته و پول بیشتری از آنها کسب کند. امروز شریل سندبرگ، مدیر بخش عملیات اعلام کرده است که سه میلیون تبلیغاتچی در خرید تبلیغات استوری از این برنامه استفاده می کنند. انتظار می رود که فیس بوک به زودی یک شبکه تبلیغاتی دیگر راه اندازی کند تا بتواند با تبلیغات ویدئویی به صورت عمودی درآمد خود را افزایش دهد.

حرکت تهاجمی فیس بوک در استوری ها

حرکت تهاجمی فیس بوک برای کسب بیشترین کاربران در بخش استوری ها در اسنپ چت و اینستاگرام می تواند کاربران زیادی را به این سرویس جذب کند. اگر به کاربران خود فضایی را در بالای گوشی برای این کار اختصاص دهید می توانید رضایت بسیاری از آنها را جلب کنید. و اگر پنجره ای را برای پخش لایو آنها نیز قرار دهید، مطمئن خواهید بود که کاربران دیگر نیز آن را سریعا باز خواهند کرد.

جالب است بدانید که ویژگی استوری را اسنپ چت در برنامه خود آغاز کرد و اکنون توسط برنامه های شبکه اجتماعی مختلفی در سراسر دنیا مورد تقلید قرار گرفته که از جمله آنها می توان به فیس بوک، لینکدین و اینستاگرام اشاره که اینستاگرام دومین شبکه محبوب در کشور ما هم است. اکنون اینستاگرام ویژگی های دیگری مانند امکان استوری چند قسمتی و همچنین امکان به اشتراک گذاری پست در استوری نیز فراهم شده است .

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها