استیو ووزنیاک، بنیانگذار شرکت اپل، پلت فرم آموزش تکنولوژی آنلاین خود را راه اندازی می کند

0
438
استیو ووزنیاک، بنیانگذار شرکت اپل، پلت فرم آموزش تکنولوژی آنلاین خود را راه اندازی می کند|کالاسودا

استیو ووزنیاک، بنیانگذار شرکت اپل، پلت فرم آموزش تکنولوژی آنلاین خود را راه اندازی می کند|کالاسوداکالاسودا_ استیو ووزنیاک، که اپل را با استیو جابز تأسیس کرده است، یک پلتفرم آموزش جدید فناوری آنلاین را راه اندازی کرده است. پلتفرمی که با نام  «Woz U» معرفی  شده است .

بر اساس اطلاعات اولیه هدف از ایجاد این پلتفرم ، ارتقاء مشاغل صنعتی و مهارت های لازم برای ورود به صنعت عنوان شده است.

 وازنیاک امیدوار است به مرور زمان  ابتکار عمل را برای گسترش ۳۰ مکان فیزیکی در سراسر جهان  آموزش همین دوره ها به شکل حضوری در اختیار داشته باشد .

دوره هایی که شامل بسیاری از موارد از جمله مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات و البته  توسعه برنامه های موبایل و امنیت سایبری می شود . مشخص نیست که آیا دوره ها به صورت رایگان ارائه می شود و یا Woz U قصد دارد تا هر عنصر از پلت فرم آموزش آنلاین را شارژ کند. با این وج ود حضور نام او در این پلتفرم کافی است تا بسیاری از افراد به حضور در این رویداد جذب شوند .

Woz U به شرکت های فن آوری  که به استفاده از ابزار و منابع ارائه شده برای استخدام و آموزش کارمندان  علاقه مند هستند نیز خدمات ارائه می دهد .

. این پلتفرم برای دانش آموزان K-12 نیز از طریق مشارکت با مدارس منطقه ای در دسترس خواهد بود. Woz U می خواهد دستورالعمل هایی جداگانه و  یک به یک را به دانش آموزان ارائه دهد و بعدها برنامه شتاب دهنده خود را برای بنیانگذاران آینده ساز جامعه توسعه دهد.

هدف کلی این است که این سیتم موفق شود با کمک تکنولوژی نرخ علاقه دانش آموزان به علم، فن آوری، مهندسی، هنر، و ریاضیات، را با کمک تکنولوژی افزایش دهد .

وزونیاک در بیانیه ای در این حصوص  گفت: “هدف ما آموزش و پرورش افراد در مهارت های دیجیتالی است تا حدی که  قابلیت  استخدام این افراد در حوزه های مختلف افزایش پیدا کند.

مردم اغلب از انتخاب یک حرفه مبتنی بر فناوری می ترسند زیرا فکر می کنند که نمی توانند این کار را انجام دهند. می دانم که آنها می توانند، و من می خواهم به  آنها نشان دهم چگونه می توانند .

من در کل زندگی خود برای ساختن، توسعه و ایجاد یک دنیای بهتر از طریق تکنولوژی کار کرده ام و همیشه نیز به آموزش و پرورش احترام می گذارم.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها