ترفند اشتراک گذاری رمز وای فای در سیستم عامل IOS

0
403
اشتراک گذاری رمز وای فای

 اشتراک گذاری رمز وای فایکالاسودا- اشتراک گذاری رمز وای فای یکی از ویژگی های تقریبا ناشناخته در سیستم عامل IOS11  محسوب می شود. به وسیله این قابلیت می توان رمز وای فای خود را به راحتی به اشتراک گذاشت.

حدود یک ماه از عرضه رسمی سیستم عامل IOS11  می گذرد و بسیاری ویژگی خوب به این سیستم عامل افزوده شده است البته در کنار این ویژگی ها نقاط ضعفی نیز هست که بیشتر از گذشته خود را نمایان می کند . اما در کل به روز رسانی جدید این سیستم عامل  برای تمام کاربران آیفون یک خبر محسوب می شود .

قابلیت به اشتراک گذاری رمز وای فای از طریق بلوتوث قابلیتی است که در سیستم عامل ios11  و همچنین مک او اس های سیرا (macOS High Sierra) شرکت اپل اضافه شد . این قابلیت گاهی بسیار کاربردی است به خصوص اینکه رمز وای فای شما بسیار سخت است یا حتی آن را فراموش کرده اید .

حال به بررسی نحوه ی اشتراک گذاری پسورد وای فای می پردازیم .

در مرحله اول دو دستگاه باید سیستم عامل ios11  یا macOS High Sierra را داشته باشند . همچنین برای انجام این کار باید بلوتوث هر دو دستگاه روشن باشد و همچنین کاربر مربوط در لیست مخاطبین وجود داشته باشد و دستگاه شما نیز به وای فای که قصئ اشتراک رمز آن را دارید متصل باشد تا زمینه برای انجام این کار آماده شود.

بعد از انجام این کار قفل دستگاهی را که می خواهید به وای فای وصل کنید را باز کرده و به قسمت تنظیمات رفته و وارد بخش وای فای شوید و روی شبکه وای فای خود وارد شده تا صفحه وارد کردن رمز نمایان شود .

حال کافیست زمانی که بلوتوث هر دو دستگاه روشن است گوشی ها یا سایر دستگاه های خود را در کنار یکدیگر و در فاصله ای که بلوتوث  می تواند عمل کند قرار داده در نتیجه  روی صفحه دستگاه شما یک پیغام ظاهر می شود که در مورد اشتراک گذاری رمز وای فای سوال می شود و شما باید گزینه Share Password را انتخاب کنید . در دستگاه های مک نیز روش اشتراک گذاری این گونه است . در نهایت زمانی که شما گزینه مربوط را انتخای می کنید دستگاه مورد نظر شما به وای فای خود متصل می شود

اگر چنین پیغامی بر روی آیفون شما ظاهر نشد کافیست یکبار آیفون خود را قفل کرده و دوباره آن را باز کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها