تاثیر باگ مخرب Adobe Premier روی اسپیکرهای مک بوک پرو

0
446
تاثیر باگ مخرب Adobe Premier روی اسپیکرهای مک بوک پرو

گاهی اوقات ما با باگ های نرم افزاری مواجه می شویم که می تواند منجر به خراب شدن نرم افزار شود و در مرحله ای بالاتر حتی می تواند منجر به ریبوت شدن سیستم و راه اندازی مجدد آن می شود.

در موارد حادتر این اشکالات نرم افزاری حتی می تواند منجر به آسیب رساندن به سخت افزار و اجزای کامپیوتر شود. این اتفاقی است که اخیرا برای برخی کاربران مک بوک پرو رخ داده است و دلیل آن را باگ Adobe premier عنوان کرده اند.

مشکل اسپیکرهای مک بوک پرو چه بود؟

از سری پست هایی که در انجمن Adobe Premier CC منتشر شده است، نشان می دهد که یک باگ در نرم افزار موجب آسیب دیدن دائمی اسپیکرهای مک بوک پرو شده است. یکی از کاربران در این خصوص می نویسد: «من 2 ماه است که مک بوک پروی جدید خریده ام. در حال کار روی پروژه ام بودم که متوجه شدم صدای مک بوک ام تا میزان نصف کم شده است، سپس صدای ارور آمد و یک نویز خوش خراش بلند شنیده شد که نمیتوانستم آن را متوقف کنم. پس از این صدا، اسپیکرهای مک بوک ام کامل قطع شد و پس از راه اندازی مجدد صدای سوت کشیدن می داد».

این باگ نرم افزاری توسط دیگر کاربران نیز گزارش شده است و به نظر می رسد که این باگ موجب سوت کشیدن اسپیکرها شده و آسیب دائمی به آنها وارد کرده است. نماینده شرکت ادوبی در این خصوص پیشنهاد کرده است که کاربران در هنگام استفاده از این نرم افزار قسمت میکروفون را آف کنند و ابزارهایی مانند تقویت صدا را خاموش کنند. به نظر می رسد که علت صدای بلند می تواند به دلیل یک حلقه بازخورد یا Feedback loop باشد.مشکل اسپیکرهای مک بوک پرو چه بود؟

ادوبی چه اقداماتی را در این زمینه انجام می دهد؟

هنوز مشخص نیست که شرکت ادوبی چه برنامه ای برای رفع این مشکل دارد و آیا خسارت مالی این موضوع را به کاربران مک بوک پرو خواهد پرداخت تا اقدام به تعمیر اسپیکرهای لپ تاپ خود کنند یا خیر.

البته این اولین بار نیست که اسپیکرهای مک بوک پروهای 2018 با مشکل مواجه شده اند. پیش از این نیز  ظاهرا در هر دو نوع لپ‌تاپ ۱۳ و ۱۵ اینچی مک ‌بوک پرو اپل مشکلی وجود دارد که باعث شکست صدا در اسپیکرها می‌شود. حتی زمانی که صدا پایین است، باز هم صدا در اسپیکرها دچار شکستگی می ‌شود و در نهایت صدای خروجی مفهوم نیست.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها