پیش فروش پرچمداران سامسونگ در تاریخ 21 فوریه آغاز می شود

0
320
پیش فروش پرچمداران سامسونگ در تاریخ 21 فوریه آغاز می شود

پیش فروش پرچمداران سامسونگ یک روز پس از رونمایی رسمی این گوشی های هوشمند آغاز می شود. کمپانی سامسونگ در اقدامی جالب قصد دارد پیش فروش پرچمداران خود را از تاریخ 21 فوریه آغاز کند؛ موضوعی که می تواند فروش این گوشی های هوشمند را بسیار تحت تاثیر قرار دهد. البته این موضوع هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است و این احتمال وجود دارد که سامسونگ این کار را در روز رونمایی آغاز کند؛ موضوعی که یقینا طرفداران خرید پرچمداران این برند را هیجان زده خواهد کرد.

بر اساس شایعات، فروش رسمی پرچمداران سامسونگ در تاریخ هشتم مارس آغاز می شود. در این خصوص برخی از وب سایت ها برای این روز روی سایت های خود شمارش معکوس قرار داده اند.

در این بین، قیمت گوشی های پرچمدار سامسونگ نیز جذابیت بسیار بالایی دارد که در بخش زیر آنها را مرور می کنیم. این قیمت ها مربوط به کشور ایتالیا است اما به نظر می رسد پرچمداران سامسونگ در بسیاری از کشورها با همین قیمت ها به فروش برسند.

گلکسی اس 10 لایت

گوشی هوشمند 5.8 اینچی سامسونگ را می توان ارزان ترین پرچمدار این کمپانی در نظر گرفت. این گوشی هوشمند که بیشترین تنوع را در بین گوشی های سامسونگ دارد و با رنگ های مشکی، سفید، آبی، سبز و زرد به فروش می رسد، قیمتی در حدود 889 دلار خواهد داشت. این گوشی هوشمند با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی به فروش می رسد.پیش فروش پرچمداران سامسونگ یک روز پس از رونمایی رسمی این گوشی های هوشمند آغاز می شود

گلکسی اس 10

گوشی هوشمند گلکسی اس 10 متناسب با قیمتش شرایط بسیار خوبی را برای کاربران به وجود می آورد. این گوشی هوشمند 6.1 اینچی با رنگ هایی مانند نسخه لایت این محصول روانه بازار فروش می شود و تنها رنگ زرد را شامل نمی شود. گلکسی اس 10 در دو نسخه عرضه خواهد شد؛ نسخه اول با 6 گیگابایت رم نرم افزاری و 128 گیگابایت حافظه داخلی که قیمتی در حدود 1059 دلار خواهد داشت و نسخه گران قیمت تر یعنی 512 گیگابایت حافظه داخلی و رم هشت گیگابایتی که قیمتی در حدود 1346 دلار خواهد داشت.

گلکسی اس 10 پلاس؛ خاص ترین محصول سال سامسونگ با قیمتی عجیب

به نظر می رسد دیگر باید گوشی های هوشمند پرچمدار را با قیمتی نزدیک به 2000 دلار تصور کنیم. گوشی هوشمند گلکسی اس 10 پلاس در سه نسخه روانه بازار فروش می شود؛ مدل پایه این گوشی هوشمند رم شش گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی دارد و با قیمت 1199 دلار به فروش می رسد. نسخه دیگر این محصول که حافظه داخلی 512 گیگابایتی و رم هشت گیگابایتی دارد، با قیمتی در حدود 1479 دلار به فروش می رسد. گران ترین محصول این کمپانی نیز که با یک ترابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم وارد بازار می شود، قیمتی در حدود 1819 دلار خواهد داشت.

حال باید دید پیش فروش پرچمداران سامسونگ در روزهای آتی با چه قیمتی صورت می گیرد. نظر شما در مورد پیش فروش پرچمداران سامسونگ چیست؟ آیا سامسونگ می تواند رکورد فروش خود را در سال جاری بهبود بخشد؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها