گوشی بلو بخریم یا نخریم؟

1
9901
گوشی بلو بخریم یا نخریم؟

امروز در این مقاله قصد داریم تا به بررسی گوشی بلو بپردازیم و به این موضوع اشاره کنیم که آیا باید این گوشی را بخریم یا نخریم. قطعا می تواند برای شما دوستان این مقاله جالب توجه باشد.

کمپانی بلو چند سالی می شود گوشی های اندرویدی و مقرون به صرفه تولید می کند اما به دلیل اینکه شرکت سابقه یک سری باگ و مشکلات امنیتی دارد می تواند باعث شود تا کاربران در خرید گوشی بلو تردیدهایی داشته باشند. گوشی بلو می تواند یک تجربه خوب اندرویدی را برای کاربران در نظر بگیرد ولی هنوز مشخص نیست که این گوشی بتواند اعتماد کاربران را به خود جلب کند یا خیر.

بلو تولید کننده تلفن همراه با خاطراتی ناراحت کننده

مشکلات امنیتی

اگر شما تا به حال دنبال گوشی مقرون به صرفه هستید ، قطعا باید یک سری از گوشی های بلو را دیده باشید. این گوشی ها اصولا در بازار ایران هم به وفور یافت می شوند. این گوشی درست است که دارای کیفیت و پردازش مناسبی بوده و قیمت مقرون به صرفه ای هم در بازار دارد اما اعتماد چیزی است که خیلی از کاربران هنوز نسبت به این گوشی کسب نکرده اند دلایل آن هم مربوط به اتفاقات سال های پیش این گوشی است:

– در سال 2016 بعضی از برنامه های این گوشی به صورت خودکار اطلاعاتی را به سرورهای چینی ارسال می کرده است و همین موضوع باعث شد تا شرکت بلو در آمریکا سریعا برای این موضوع اقدام کند و بعد این اطلاعات جمع آوری شده را از بین ببرد.

– در ماه آگوست سال 2017 ، آمازون فروش محصولات بلو را به مدت یک هفته را متوقف کرد و دلیل آن هم وجود یک سری مشکلات در حریم خصوصی افراد بود که باعث می شد تا اطلاعات کاربران به سرقت برسد.

شاید تا الان دیگر مسائل امنیتی گوشی بلو برطرف شده باشد ولی مساله اصلی این است که دیگر این مشکل در این گوشی ها دیده نشود.قیمت مقرون به صرفه گوشی های بلو می تواند از دیگر نکاتی باشد که کاربران را به سوی خود جلب می کند

قیمت مقرون به صرفه گوشی بلو

قیمت مقرون به صرفه گوشی های بلو می تواند از دیگر نکاتی باشد که کاربران را به سوی خود جلب می کند. این گوشی به راحتی می تواند از لحاظ قیمت رقیب گوشی هایی مانند سامسونگ و موتورولا باشد. یکی از گوشی های معروف بلو گوشی BLU VIVO XL4 است که دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی و باطری 4000 میلی آمپری است. قطعا این گوشی می تواند نگاه خیلی از کاربران را به خود جلب کند و فروش خوبی هم حتی در بازار ایران داشته باشد.

نتیجه گیری

انتخاب گوشی بلو و خرید آن به تصمیم شما کاربران بر می گردد و ما فقط سعی کردیم این گوشی را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار دهید و موضوعی در نهایت در این زمینه تعیین کننده است ، انتخاب و تصمیم شما است. امیدواریم که اگر گوشی بلو را انتخاب می کنید سعی کرده بهترین آن را انتخاب کنید و مشکلی هم در زمینه امنیت و حریم خصوصی این گوشی برای شما رخ ندهد.

نظر شما در مورد گوشی بلو چیست؟ آیا شما تا به حال این گوشی را خریداری کرده اید؟

منتظر نظرات شما دوستان در بخش کامنت ها هستیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
1 دیدگاه
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها
مسعود
مسعود
4 سال پیش

گوشی BOLD N1 که زیرمجموعه برند BLU محسوب میشه واقعا عالیه و ارزش خرید بالایی داره….. امیدوارن به ایران هم بیاد