رابط کاربری اسکایپ با حذف Hightlights ساده شد

0
404

کالاسودا – سرویس پیام رسان شرکت مایکروسافت به نام اسکایپ، تغییراتی را در هر دو نسخه اندروید و iOS با به روز رسانی اخیر خود ارائه کرده است.

تمرکز این پیام رسان روی تماس های تلفنی، چت های ویدئویی و پیام رسانی گذاشته است. شرکت سازنده این پیام رسان تصمیم گرفته است که ویژگی Highlights را حذف کند و به هر چه ساده تر شدن رابط کاربری از نظر بصری و عملکرد کمک کند. البته ویژگی hightlights ها تنها ویژگی ای نیست که حذف شده است، بلکه ویژگی Capture نیز حذف شده است.

با وجود تغییرات فراوانی که مایکروسافت جهت بهبود عملکرد اسکایپ برای تمامی کاربران اعمال کرد، مواردی در اپلیکیشن دیده می ‌شد که هیچ کارایی خاصی نداشته و مورد نیاز کسی نبودند. یکی از این موارد Highlights بود که به نظر اسکایپ با استقبال زیادی مواجه نشد و این شرکت تصمیم به حذف آن گرفته است.

هایت لایت و الگوبرداری از اسنپ چت

 هایلایت اسکایپ با الگو برداری از اسنپ‌ چت ساخته شده و به‌کمک آن کاربران می توانستند تصاویر و ویدیوهایی را برای مدت محدودی به اشتراک بگذارند. ویژگی ای که انتظار می رفت همانند استوری اینستاگرام به دل کاربران بنشیند، اما مایکروسافت نتوانست در این زمینه موفق ظاهر شود.

اگر شما از کاربران این ویژگی بودید، می توانید تمام هایت لایت هایی را که روی این شبکه پست کرده اید را از تاریخ 30 سپتامبر دانلود کرده و ذخیره کنید تا در صورت حذف این ویژگی عکسای استوری شما پاک نشود. حذف این ویژگی کم‌ کاربرد، ظاهر و عملکرد اسکایپ در موبایل را ساده‌ تر کرده و بهبود می ‌بخشد. ورژن جدید اسکایپ با نسخه به روزی رسانی رابط کاربری، در هر دو سیستم عامل ورژن 8.29 عرضه خواهد شد.

اسکایپ در یک پست وبلاگی اعلام کرده است که در ارائه این به روز رسانی ها به طور کاملا نزدیکی با نظرات مشتریان در ارتباط است و از ایده ها و منظرات انها الهام می گیرد و آنچه خواست انهاست را انجام می دهد. شرکت همچنین بخشی به نام صدای کاربر در سایت خود ایجاد کرده است که کاربران با ورود به ان می توانند به تغییرات ویژگی های مورد نظر خود که دارای اولویت است رای دهند.

همچنین اسکایپ به نظرات کاربران و مشکلاتی که در این برنامه بر میخورند و بازتاب های انها روی پلی استور توجه ویژه نشان می دهد و با بهره گیری از تمام نظرات و نظرسنجی ها، بهترین اپدیت را برای انها ارائه می دهد. جدیدترین آپدیت این پیام رسان برای کاربران اندروید روی پلی استور موجود است.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید