چطور به اشتراک گذاری لوکیشن در واتس آپ را انجام دهیم؟

0
233
چطور به اشتراک گذاری لوکیشن در واتس آپ را انجام دهیم؟

این روزها در مورد حفظ حریم خصوصی با حفظ موقعیت مکانی صحبت های زیادی گفته می شود، اما با این حال زمانی نیاز به اشتراک گذاری موقعیت مکانی خود با کمک اپلیکیشن هایی دارید. اما چطور به اشتراک گذاری لوکیشن در واتس آپ را انجام دهیم؟

نحوه اشتراک لوکیشن در واتس آپ

فرض کنید به شهری برای دیدار دوستتان رفته اید و در خیابانی منتظر او هستید که نمی دانید کجاست و چه نام دارد؟ می توانید با اشتراک گذاری لوکیشن خود به او کمک کنید که به راحتی شما را پیدا کند. یا فرض کنید که صاحب کسب و کاری هستید که در تلاش برای هدایت مشتریان به محل کسب خود هستید. اگر شما کاربر واتس آپ باشید می توانید به راحتی این کار را انجام دهید و موقعیت مکانی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. برای این کار لازم است مراحل زیر را انجام دهید:نحوه اشتراک لوکیشن در واتس آپ

مراحل به اشتراک گذاری لوکیشن در واتس آپ

  • ابتدا نرم افزار واتس آپ را روی گوشی خود باز کنید.
  • در قسمت پایین و سمت چپ صفحه یک علامت + را خواهید دید که لازم است روی آن ضربه بزنید.
  • اکنون گزینه Location را مشاهده می کنید که باید آن را انتخاب کنید.
  • در اینجا نقشه جایی که هستید نمایان می‌ شود و می ‌توانید موقعیت مکانی خود را از نظر درست و غلط بودن بررسی کنید.
  • اگر موقعیت‌ تان را تایید می‌ کنید و همان جایی است که هستید، بر روی گزینه Send Your Current Location ضربه بزنید. در غیر این صورت موقعیت دقیق خود را مشخص کنید و سپس Send location را بزنید.
  • با انتخاب این گزینه، موقعیت شما در قالب یک پیام به شخص مخاطب مورد نظر شما ارسال می ‌شود و او می تواند با ورود به نقشه مطلع شود که شما در کجا قرار دارید.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها