هوش مصنوعی گوگل، معلم دیکته می شود!

0
459

کالاسودا – گوگل از هوش مصنوعی برای اصلاح گرامرها استفاده می‌کند. گوگل هوش مصنوعی را برای گرامر بهتر وارد ساز و کار خود می‌کند، تا نویسنده بهتری باشد.

این شرکت سرانجام ویژگی اصلاح گرامر را وارد اپلیکیشن google docs کرد تا قادر به بررسی اشتباهات گرامری پیچیده باشد. این ویژگی جدید  روز گذشته در کنفرانس Google Cloud Next  به همراه آپدیت هایی برای ویژگی های رایتینگ (نوشتن) ایمیل معرفی شد.

با کمک این ویژگی جدید که برای کسب و کارها به عنوان بخشی از برنامه های تطبیق دهنده اولیه موجود است، گوگل داک می تواند با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی خطاهای گرامری را شناسایی کرده و اصلاحات را پیشنهاد کند.

گوگل در این باره در یک پست وبلاگی نوشته است که “هوش مصنوعی ما می تواند انواع مختلفی از اصلاحات را درک کند، این از قوانین ساده گرامری مانند نحوه استفاده از جملات (همانند a در مقابل an) تا قوانین پیچیده با مفاهیم مختلف همانند چگونگی استفاده از عبارات در جمله به شکل درست را پوشش می دهد. یادگیری ماشینی می تواند توانمندی این موتور جستجو را در طول زمان برای شناسایی موارد گرامری پیچیده تر نیز شناسایی کند.

گوگل می گوید: این ویژگی فعلاً فقط برای کسب و کارهاست، اما در آینده برنامه ریزی برای گسترش آن نیز وجود دارد. این دسته از کاربران از امروز قابلیت آزمایش کردن این سیستم را دارند. با این حال گوگل همچنان در مورد سوال هایی از قبیل زمان انتشار عمومی این سیستم و یا زبان های قابل پشتیانی آن در زمان انتشار، روزه ی سکوت اختیار کرده است.

این شرکت همچنین در حالت تقویت نرم افزار نوشتن ایمیل به صورت اتوماتیک است. ویژگی پاسخ هوشمندانه نیز یکی دیگر از ویژگی های مهم برای پیش بینی چگونگی پاسخ به مسیج های دریافتی است.

علاوه بر تکمیل خودکار عبارات متداول، Smart Compose می تواند اطلاعات شخصی مانند دفتر یا آدرس خانه را وارد کند، بنابراین نیازی به صرف زمان در نوشتن امور تکراری ندارید. بدین ترتیب گوگل می‌تواند برای شما بنویسد و آن را نیز اصلاح کند.

البته افزودن یک هوش مصنوعی به سیستم تصحیح گرامر یک کار جدید تلقی نمی شود و پیش از گوگل، این روش را در نرم افزاری به نام Grammarly به کار رفته است. این افزونه ی کیبورد و جستجوگر اینترنت، یک رقیب سرسخت برای سیستم تازه پا به عرصه گذاشته ی گوگل به حساب می آید. نرم افزار Grammarly برای بررسی بند به بند هر متن از یک هوش مصنوعی پیچیده بهره می برد.

 با ما در کانال تلگرام کالاسودا به روز باشید