اعزام استارت آپ های برتر به خارج از کشور

0
205

استارت آپ های برتر ایرانی با حمایت دولت به کشورهای همسایه اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار کالا سودا، استارت آپ های ایرانی مورد حمایت دولت هستند و این بار سازمان فناوری اطلاعات این کسب و کارهای نوپا را در اعزام به خارج از کشور حمایت می کند.

بنابراین گزارش، با حمایت سازمان فناوری اطلاعات ایران استارتاپ های برتر در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به کشورهای ارمنستان، عراق و آذربایجان سفر می کنند.

سازمان فناوری اطلاعات ایران اعلام کرده که این سازمان  با هدف کمک به توسـعه کسب و کار استارتاپ‌های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در سطح بین‌المللی، در نظر دارد گروهی از استارتاپ‌های فعال را در قالب هیئت همراه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی به کشورهای ارمنستان، عراق و آذربایجان اعزام کند.

دارا بودن بیش از 10 هزار نصب اپلیکیشن استارتاپ مربوطه، دارابودن رابط کاربری (UI) به زبان ارمنی، عربی و آذری، پرداخت هزینه‌های مربوطه از جمله شرایط انتخاب استارت آپ های ایرانی برای اعزام به ارمنستان، عراق و آذربایجان است.

این سازمان همچنین اعلام کرده که شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند از تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی نیز برای این سفرها استفاده کنند.

این در حالی است که محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ۱۳ تا ۱۷ مهرماه به ارمنستان سفر خواهد کرد و استارتاپ های علاقه مند به این سفر تا ۱۱ شهریور مهلت ثبت نام برای این سفر را داشته اند.

همچنین، او اواسط آبان ماه راهی عراق می شود که استارت آپ های برتر می توانند تا ۲۴ شهریور برای حضور در این سفر ثبت نام کنند. پس از آن وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اواسط آذر ماه به آذربایجان می رود و استارت آپ های ایرانی علاقه مند تا ۲۴ شهریور برای همراهی وزیر در این سفر می توانند در سامانه سازمان فناوری اطلاعات ایران ثبت نام کنند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها