افزایش خریدهای آنلاین در بلک فرایدی

0
356
افزایش خریدهای آنلاین در بلک فرایدی|کالاسودا

افزایش خریدهای آنلاین در بلک فرایدی|کالاسوداکالاسودا – خریداران آنلاین در بلک فرایدی امسال 18 درصد بیشتر از سال گذشته خرید کردند. بر طبق آمار موسسه تحلیل خریداران انلاین adobe،  640 میلیون دلار از ساعت 10 صبح روز بلک فرایدی (دیروز) خرید کردند.

با وجود آنکه بسیاری از مردم همچنان خریدهای حضوری و گشتن در فروشگاه ها را به جای خرید اینترنتی ترجیح میدهند، اما این پلتفرم امسال جایگاه قابل توجهی در سبد خریدهای مشتریان داشت. 80 درصد خریدها و معاملات در 100 خرده فروشی برتر آمریکا امسال به صورت آنلاین انجام گرفت.

این شروع قوی در فصل خرید، با سهم بازار زیاد این خرده فروشی ها و اعتماد مشتریان به انها همراه بود. میزان درآمد انها طی 22 روز اول نوامبر بیشتر از 1 میلیارد دلار بود. انتظار میرود خرید آنلاین مشتریان برای کریسمس ادامه داشته باشد و با 6.6 میلیارد دلار فروش، عنوان بزرگترین خرید آنلاین طی سالهای اخیر را از ان خود کند.

امسال خرید به صورت آنلاین 18 درصد نسبت به پارسال در روز بلک فرایدی رشد داشته است و این نشان میدهد مشتریان به جای گشتن در فروشگاه دوست دارند در خانه خود کالایشان را بی دغدغه تحویل بگیرند.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها