نرم افزار Typic ؛ برترین اپلیکیشن اضافه کردن متن به تصاویر

0
698
نرم افزار Typic؛ برترین اپلیکیشن اضافه کردن متن به تصاویر

نرم افزار Typic؛ برترین اپلیکیشن اضافه کردن متن به تصاویرکالاسودا-  Typic – Text on Photos یکی از حرفه ای ترین نرم افزار های ویرایشگر متن و تصاویر برای سیستم های IOS است می توان به وسیله این  نرم افزار ساده تمامی عکس های خود  را بصورت خیلی حرفه ای طراحی کنید، نرم افزار ویرایشگر حرفه ای متن و تصاویر در نوشتن شرح تصاویر به شما کمک می کند و سایز عکس های شما را بزرگ کرده و ویژگی های جالبی  به عکس شما می دهد.
نوشتن در کنار تصاویر به یک اتفاق متدوال برای کاربران به خصوص طرفداران عکاسی در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است  و بیشتر کاربران ترجیح می دهند که  برای طراحی بهتر و ایجاد جذابیت بیشترتصاویر خود  در شبکه های اجتماعی با استفاده از فونت های متنوع و نرم افزار های کاربردی با دقت تمام و سلیقه خود این کار را انجام دهند . Typic – Text on Photos را می توان برترین نرم افزار در این زمینه معرفی کرد . Typic – Text on Photos با امکانات بیشمار خود و فونت های متنوع بدون شک برترین نرم افزار اضافه کردن متن به تصویر محسوب می شود .
 
لینک دانلود نرم افزار  Typic – Text on Photosبرای سیستم عامل IOS
 
Typic – Text on Photos محیط های جالبی را برای کاربران آماده کرده است که در کنار سادگی امکانات بسیاری را برای کاربران فراهم کرده است . این نرم افزار به روز رسانی های متعددی دارد و همواره در بازه های زمانی مختلف کاربران خود را شگفت زده می کند . حجم این نرم افزار حدود 225 مگابایت است و با پرداخت های درون نرم افزاری می توان به تمام این قابلیت ها دسترسی پیدا کرد .
برخی از ویژگی های Typic – Text on Photos عبارت است از :
165 فونت زیبا برای اضافه کردن نوشته به تصاویر
96 فیلتر و افکت جذاب
بیش از 500 عنصر برای طراحی
پالت 21 رنگه
به اشتراک گذاری تصاویر در فیس‌بوک، اینستاگرام و توییتر
پشتیبانی از iOS 8 به بالاتر

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها