معنای امنیت در نوت جدید سامسونگ

0
404
معنای امنیت در نوت جدید سامسونگ|کالاسودا

معنای امنیت در نوت جدید سامسونگ|کالاسوداکالاسودا – گوشی گلکسی نوت ۸ به جدیدترین نسخه پلتفرم امنیتی پیشرو سامسونگ ناکس (Knox) مجهز است. این پلتفرم با ترکیبی از روش‌ های بیومتریک، قابلیت‌های امنیتی و راحتی کارکرد گوشی را تقویت می‌کند.

گوشی گلکسی نوت ۸ مجهز به فناوریهای نوآوارنه سامسونگ در اسکن اثر انگشت و عنبیه چشم است که لایه جدیدی از امنیت را به گوشی شما اضافه میکند. علاوه بر این موارد از قابلیت تشخیص چهره گلکسی نوت ۸ هم میتوانید برای راحتی بیشتر استفاده کنید.

پوشه امن (Secure Folder) گلکسی نوت ۸ در واقع یک پوشه کدگذاری شده است که به شما امکان می ‌دهد دسترسی به برنامه‌ها و فایلهای شخصی خود را با استفاده از قفل الگویی، رمز عبور یا تایید هویت بیومتریک مدیریت کنید. همچنین میتوانید داده ‌های شخصی و فردی خود را در مکانی مجزا نگهداری کنید.

قابلیت رمز عبور سامسونگ یا Samsung Pass هم به کاربران امکان می‌دهد با استفاده از مرورگر اینترنت سامسونگ فورا و به سادگی وارد برنامه ‌های بانکداری و وبسایتها شوند. در این حالت به‌ جای آنکه در تک تک این برنامه‌ ها یا وبسایت ‌ها نام کاربری و رمز عبور وارد کنید، از تایید هویت بیومتریک سامسونگ برای ورود استفاده می‌کنید.

این سختگیری در امنیت تنها مربوط به ورود به گوشی و اطلاعات نیست، باتری نوت ۸ روند هشت مرحله‌ای کنترل ایمنی باتری را با موفقیت پشت سر گذاشت. این روند سختگیرانه‌ترین بررسی ایمنی باتری در صنعت گوشی است و شرکت مستقل علوم ایمنی UL نیز آن را تایید کرده است. گلگسی نوت ۸ سامسونگ مجهز به یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت و امکان شارژ سریع با استفاده از پورت USB-C است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها