افزوده شدن دو بازی Star Fox 2 و Super Punch Out به نینتندو سوئیچ آنلاین

0
339

هم زمان با انتشار خبر افزوده شدن دو بازی Star Fox 2 و Super Punch Out به نینتندو سوئیچ آنلاین اعلام شد کنترلر سوئیچ NES نیز نیم بها شده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از انگجت، اولین سری از بازی‌های SNES برای مشترکین سرویس آنلاین سوئیچ در ماه سپتامبر ارائه شد و حالا با وجود بی نظمی عمدی در زمان انتشار، نینتندو آماده ی انتشار عناوین بیشتری به این مجموعه شده است.

بازی Star Fox 2 یکی از این عناوین است که قرار است برای اولین بار بر روی پلتفرمی به جز پلتفرم Super NES Classic Edition که در سال 2017 عرضه شده بود، قابل بازی ‌شود.

بازی‌های دیگری که از SNES {سوپر نینتندو یا سوپر ای ای اس کنسول 16 بیتی برای اروپا و امریکای شمالی عرضه شده در سالهای 1990 تا 1993} به این کاتالوگ اضافه می شوند (که صحت اطلاعات لو رفته ی چند ماه گذشته را تایید می کند)، شامل Kirby Super Star، Super Punch Out و Breath of Fire 2 می‌شوند.

البته نینتندو در اینجا متوقف نشده و قرار است همچنین دو بازی Crystalis و Journey t Silius را هم از کنسول NES کلاسیک عرضه کند.

مهم ترین خبر این است که دسته های بازی NES کلاسیک که قبلا به علت گرانی بیش از حد مورد انتقاد قرار گرفته بودند، به زودی تخفیف خواهند خورد. از همین امروز، کاربران Switch Online می توانند این دسته ها را با 50% تخفیف و با قیمت 30 دلار تهیه کنند. قیمت این دسته ها تا 20 ژانویه ی سال بعد در همین وضعیت باقی خواهد ماند.

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها