انعکاس قدرت خیره کننده تایوانی ها در زنفون ۵

0
1961

کالاسودا_شرکت تایوانی ایسوس با رونمایی از جدیدترین محصول خود یعنی زنفون ۵ تکانی اساسی به بازارهای بین الملل وارد کرد.

شاید اغلب فعالان دنیای تکنولوژی و خبرنگارها روی قابلیت های موبایل هایی از برندهای کره ای متمرکز بودند، اما تایوانی ها و البته به طور مشخص تر ایسوس نشان داد که ماجرا پیچیده تر از یک کشور است و بازار رقابت به تایوان نیز می رسد.
از مهم ترین ویژگی های این موبایل می توان به حسگرهای هوشمند موجود روی  روی بدنه گوشی که از حضور کاربر در برابر گوشی مطلع می شوند اشاره کرد . نکته جذاب در خصوص این حسگرها این است که حتی  به طور خودکار وقتی فرد محل را ترک کند، نیز خاموش می شوند .
از دیگر قابلیت های این گوشی می توان به نمایشگر بزرگ ۶.۲ اینچی اشاره کرد . این نمایشگر ، حدود ۹۰ درصد از بدنه محصول را پوشش می دهد .

هوش مصنوعی نیز در این موبایل نقشی مهم دارد و وظیفه تنظیم خودکار نور و میزان رنگ ها را انجام می دهد . افزون بر این ها دوربین های این محصول از نوع  دوگانه و ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی هستند  و در نتیجه قابلیت عکاسی بالایی به کاربر ارائه می دهند.

به ویژه این قابلیت ها برای عکاسی در  شب مناسب هستند. چرا که از طریق هوش مصنوعی به  تنظیم نور و رنگ و پردازش تصویر کمک می کنند . بلندگوی قدرتمند گوشی  مذکور از دیگر ویژکی های اساسی و مهمش محسوب می شود و پشتیبانی از فرمت های صوتیAptX HD و  LDACاز جمله  برتری های این موبایل نسبت به سایر رقبا است.
وزن این موبایل نیز نسبتا کم و تنها ۱۵۵ گرم است و  نسبت تصاویر در آن ۱۹ به ۹ است. دقت نمایشگر LCD  این گوشی ۲۲۴۶ در ۱۰۸۰ است و مجهز به قفل چهره برای باز کردن گوشی در صورت مشاهده صورت فرد است. در نهایت این که ؛ پردازنده Snapdragon ۸۴۵، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی را می توان از ویژگی های جانبی این موبایل دانست .