اماراتی ها در  نمایشگاه بارسلون شگفتی ساز شدند

0
1661

کالاسودا_اماراتی ها در نمایشگاه بارسلون امسال حضوری قابل توجه داشتند. آن ها با رونمایی از موبایل جدید موسوم به katim  یک شیوه نوین در تولید موبایل ارائه کردند.

موبایل جدید katim  یکی از جدیدترین  محصولاتی است که شرکت خصوصی امنیتی ابوظبی از آن رونمایی می کند. این شرکت خصوصی که، دارک متر نام دارد مدتی است در ابوظبی از ایده هایی خلاقانه رونمایی می کند.

البته این نخستین بار نیست که اماراتی ها موبایل مذکور را رونمایی می کنند و پیش از این نیز در جریان نمایشگاه های خاورمیانه از این محصول رونمایی شده است.اما شاید بتوان گفت این نخستین بار است که اماراتی ها با محصول خود به اروپا سفر می کنند.

تیم سازنده این موبایل هدف خود را از طراحی katim  حفظ امنیت اطلاعات کاربران در برابر حمله های سایبری عنوان کرده و امیدوارند از این طریق بتوانند نسبت به حفظ حریم شخصی افراد موفق عمل کنند .

گرچه پیش از این هم برخی برندهای آمریکا و کره روی این موضوع تلاش هایی انجام داده اند ، اما این نخستین بار است یک برند از خاورمیانه وارد عمل می شود .

اما این گوشی هوشمند دقیقا چه ویژگی هایی دارد ؟

*این گوشی هوشمند جدید قادر است با از کار انداختن میکروفون و دوربین خود، این اطمینان را به کاربران خود بدهد که هیچ احتمالی برای جاسوسی از صدا، تصویر و اطلاعات شخصی و محرمانه آنها وجود نخواهد داشت.

*مشتری اصلی این موبایل افرادی با مشاغل خاص هستند.چرا که افراد شاغلی در  پست های  امنیتی یا سیاسی مسئولیت سنگینی در قبال محافظت از اطلاعات محرمانه سازمان‌ها و دولت‌ها را بر دوش دارند.

*موبایل katim  در راستای محافظت از اطلاعات خصوصی، محرمانه و همچنین حفظ امنیت سایبری در قبال حملات سایبری و جاسوسی طراحی شده است.