اواخر اردیبهشت، زمان ثبت نام الکامپ

0
326

کالاسودا – رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای با بیان اینکه ثبت نام بیست و چهارمین نمایشگاه الکامپ، اواخر اردیبهشت ماه آغاز می شود گفت: این نمایشگاه ۶ تا ۹ مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصرعلی سعادت با اشاره به صدور مجوز برگزاری نمایشگاه الکامپ توسط وزارت صنعت برای سازمان نظام صنفی رایانه ای گفت: ۲۷ اسفند ماه با همکاری سازمان توسعه تجارت ایران مجوز الکامپ بیست و چهارم به نام سازمان نظام صنفی رایانه ای صادر شد.

وی تصریح کرد: در یک سند چند جانبه تمامی بازیگران و افراد موثر در این دو نمایشگاه مسئله ادغام را پذیرفتند. اما این در شرایطی است که با تغییر زمان برگزاری و افزایش فضای اختصاص‌یافته به الکامپ، دیگر امکان حضور نمایشگاه دیگری در کنار آن فراهم نیست. این دو نمایشگاه باسابقه طولانی در کشور فعالیت می‌کنند با این‌وجود جنس آن‌ها از هم متفاوت است. تله کام، به یک نمایشگاه تخصصی B۲B تبدیل‌شده است اما الکامپ دامنه وسیع‌تری نسبت به تله کام دارد.

دراین زمینه محمدباقر اثنی عشری رئیس شورای مرکزی سازمان نظام صنفی رایانه ای نیز با اشاره به آغاز ثبت‌نام الکامپ از اواخر اردیبهشت‌ماه، افزود: الکام استارز ازجمله محورهای اصلی الکامپ امسال است که طی سه سال از ۸۰ استارتاپ به ۴۵۰ کسب‌وکار نوپا رسید و رشد چشمگیری را به ثبت رساند. انتظار داریم امسال نیز شاهد رشد و پیشرفت الکام استارز باشیم. الکام گیمز به‌عنوان محور دیگر الکامپ است که تلاش می کنیم امسال بیشتر دیده شود و الکام ترندز را هم مانند سال گذشته خواهیم داشت.

اثنی عشری حضور شرکت‌ها و کشورهای خارجی در این نمایشگاه را منوط به فراهم بودن شرایط اقتصادی و سیاسی عنوان کرد و گفت: پیش بینی می کنیم در سال جاری نیز همانند سال‌های گذشته، شرکت‌های خارجی حضور خواهند داشت ولی در مورد تعداد آن‌ها اعمال فشاری نمی‌کنیم. صنعت فاوای کشورمان در هر دوره‌ای به نحوی تحت‌فشار بوده است و اکنون نیز چندان متاثر نخواهد شد.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید