ایسوس گوشی مخصوص بازی خواهد ساخت

0
535

کالاسودا – شرکت ایسوس تائید کرده است که یک گوشی هوشمند مختص گیم و بازی خواهد ساخت.

ایسوس شرکتی است که به لپ تاپهای شخصی و لپ تاپهای مختص بازی اش معروف است. به نظر میرسد که برنامه تجربه بازی منحصر به فرد را در گوشی های هوشمندش نیز اعمال کرده و این موضوع توسط جری شن، مدیر این شرکت در جریان مصاحبه در مراسم افتتاحیه صدمین فروشگاه ایسوس در فیلیپین به تائید رسیده است.

در این مصاحبه شن بیان کرده است که میتوان انتظار داشت که ایسوس یک گوشی هوشمند خاص بازی طراحی کند. تاریخ مشخصی برای رونمایی این محصول ذکر نشده است اما صحبتهای مدیر ایسوس به این معنی است که تا ان تاریخ بازه زمانی زیادی باقی نمانده است.

این خبر برای ایسوس که تجربه انتشار لپ تاپهای مخصوص بازی را دارد، خبر شگفت انگیزی نیست و پیش از اینها نیز انتظار میرود که سرانجام دست به انجام این حرکت بزند. همچنین به نظر میرسد که روند صعودی گوشی های هوشمند متمرکز بر بازی مانند Razer phone و Black shark شیائومی که اخیرا رونمایی شد، در این تصمیم ایسوس نقش داشته است.

بسیاری از صاحبنظران از این امر مطمئن نیستند که آیا واقعا یک گوشی هوشمند مختص بازی نیاز است یا میتوان با استفاده از همان سخت افزار بالای گوشی های پرچمدار به نیازهای گیمینگ کاربر نیز رسیدگی کرد؟ مشخص نیست که این محصولات در طول زمان محبوبیت خود را افزایش میدهند یا همانند گوشی های ۳D که روی کاغذ موفق بودند اما در عمل کمتر مفید واقع شدند، محبوبیتشان را از دست خواهند داد.

با عضويت در کانال تلگرام کالاسودا در ساعت 9 هر شب به آخرين اخبار حوزه تکنولوژي گوش دهيد

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها