اوبر مالک دوچرخه های قرمز رنگ جامپ شد

0
899

کالاسودا – اوبر اپلیکیشن به اشتراک گذاری دوچرخه شرکت جامپ و دوچرخه های برقی بدون راننده آن را خرید.

اوبر گام بزرگی در خرید دوچرخه به نفع کسب و کار خود برداشته است.

این شرکت مسافربری آنلاین روز دوشنبه اعلام کرد که شرکت به اشتراک گذاری دوچرخه Jump را که مقر آن در سان فرانسیسکوست خریده است. این شرکت به دوچرخه های قرمز رنگ با مصرف کم باطری معروف است و طی ماههای گذشته با مقر اوبر در سان فرانسیسکو همکاری داشته است. طولی نمیکشد که دوچرخه اوبر را به زودی در اطراف خود خواهید دید.

در حال حاضر جامپ و ناوگان خودروهای الکتریکی ( که در ماه ژانویه با ۲۵۰ دوچرخه الکتریکی آغاز بکار کرد و دوچرخه سواری نیم ساعته در سان فرانسیسکو را ۲ دلار هزینه میگرفت)، اکنون به صورت رسمی متعلق به اوبر است. این یک گام بزرگ برای اوبر در جهت تبدیل شدن به یک پلتفرم چند منظوره است.

اوبر در اکانت رسمی خود در توئیتر نوشت: شرکت jumpMobility! به خانواده ما خوش آمدی. اکنون یک گام دیگر به ماموریتمان یعنی گرد هم آوردن حالات چندگانه حمل و نقل با کمک اپلیکیشن اوبر نزدیک شدیم.

جزئیات در مورد میزان این قرارداد مشخص نیست اما وبسایتهای فناوری رقم آن را ۱۰۰ میلیون یا بالاتر پیش بینی کرده اند. این همکاری تحت مدیریت دارا خسروشاهی، مدیر ایرانی جدید اوبر به وجود آمد. این مدیر در بیانیه خود در مورد این خرید نوشته که روشهای حمل و نقل دیگری نیز در آینده به این شرکت اضافه میشود. شاید گزینه بعدی یک اسکوتر برقی باشد!؟!

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید