اپلیکیشن اختصاصی اسپاتیفای برای ساعت های مجهز به Wear OS

0
983
اپلیکیشن اختصاصی اسپاتیفای برای ساعت های مجهز به Wear OS

اپلیکیشن اختصاصی اسپاتیفای برای ساعت های مجهز به Wear OSکالاسودا – شرکت اسپاتیفای اعلام کرد که یک برنامه مستقل و اختصاصی برای ساعت های هوشمند دارای سیستم عامل Wear os  ساخته است که اکنون برای دانلود رایگان در دسترس قرار گرفته است.

علاوه بر این، از ماه نوامبر، برنامه مستقل اسپاتیفای به صورت خودکار روی تمام ساعت های هوشمند مایکل کورس و Fossil Gen4 نصب خواهد شد.

با توجه به این ادغام جدید، کاربران اسپاتیفای قادر خواهند بود تا اهنگ های اخیرشان را به راحتی از طریق ساعت و بدون بیرون آوردن گوشی هوشمند خود گوش دهند. دسترسی به لیست پخش، مکث، جلو زدن آهنگ و کم و زیاد کردن صدا و … از طریق این اپلیکیشن روی ساعت هوشمند به سادگی انجام خواهد پذیرفت.

یکی دیگر از ویژگی های برجسته موجود برای کاربران اسپاتیفای امکان ذخیره یک آهنگ جدید به مجموعه اهنگ های خود است که می توانید با ایکون قلب ان را روی صفحه نمایش ساعت هوشمند خود نیز ذخیره کنید.

این اپلیکیشن اختصاصی به طور یکپارچه می تواند به اسپیکرها یا دستگاه های خانگی از طریق Spotify Connect متصل شود تا بتوانید موسیقی را از طریق ساعت هوشمند خود کنترل کنید. برنامه اسپاتیفای برای کاربران با ساعت های هوشمند مجهز به Wear OS  طی هفته های آینده عرضه خواهد شد.

اپلیکیشن اختصاصی اسپاتیفای برای ساعت های مجهز به Wear OS

همکاری اسپاتیفای با سامسونگ

همچنین پیش از این اسپاتیفای به صورت اختصاصی برای ساعت هوشمند سامسونگ به نام Gear S3 نیز عرضه شده بود که به خوبی با این گجت پوشیدنی سازگار شده بود. این اپلیکیشن نه تنها کاربران را قادر می سازد تا از طریق شبکه های 4G و وای فای و با استفاده از هدفون بلوتوثی بتوانند به استریم موزیک مورد علاقه خود گوش فرا دهند، بلکه برای مواقعی که به اینترنت دسترسی ندارند تراک های مورد نظر خود را ذخیره کنند.

محبوبیت روز افزون اسپاتیفای

 از آنجایی هر دو نسخه این ساعت یعنی Gear S3 Classic و Gear S3 Frontier راه خود را برای عرضه عمومی باز کردند، در نتیجه شمار کاربران اسپاتیفای روز به روز افزایش می یابد. به همین دلیل این شرکت به فکر عرضه اپلیکیشن اختصاصی برای سیستم عامل مختص ساعت های هوشمند به نام Wear os افتاده است. هنوز مشخص نیست که این اپلیکیشن برای دیگر ساعت های هوشمند مانند ساعت اخیر هوآوی به نام Huawei Watch GT که دارای سیستم عامل مجزایی عرضه می شود یا خیر. باید منتظر بمانیم و بیینیم. لازم به یاداوری است که سیستم عامل Wear OS 2.1 گوگل اخیرا در اختیار کاربران قرار گرفته است.

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها