باگ تازه ای در گوشی های جدید پیکسل کشف شد

0
599
باگ تازه ای در گوشی های جدید پیکسل کشف شد

باگ تازه ای در گوشی های جدید پیکسل کشف شدکالاسودا_ به تازگی خبرهای عجیبی در مورد گوشی های جدید پیکسل به گوش می رسد. این اخبار نشان می دهد که باگ های تازه ای در این گوشی کشف شده است.

پدیدار شدن باگ تازه در گوشی های جدید پیکسل

بعضی از کاربران گوشی های جدید پیکسل یعنی Pixel 3 و Pixel 3 XL گزارش داده اند که بعضی اوقات دوربین های این گوشی عمل نمی کند و عکس ها ذخیره نمی شوند.

گلایه کاربران در سایت های مختلف

کاربران در سایت Reddit و گوگل این موضوع را گزارش داده اند و به نظر می رسد که این مشکل همه گیر باشد زیرا کاربران گوشی های Pixel 2 و Pixel 2 XL هم چنین مشکلی را گزارش داده اند. این مشکل به نظر می رسد که کاملا جدی و حساس باشد.

شیوه رخ دادن این باگ

این مشکل زمانی رخ می دهد که کاربر از دوربین گوگل  استفاده می کند و بعد صفحه را قفل می کنند. کاربران می توانند تصویر کوچک عکس خود را در پایین صفحه مشاهده کنند ولی زمانی که روی عکس کلیک می کنند چیزی را نمی توانند مشاهده کنند. در بعضی از گزارش ها عکس یک روز بعد از گرفتن عکس در گالری ظاهر می شود.

باگ تازه ای در گوشی های جدید پیکسل کشف شد

گزارش این باگ توسط گوشی های مختلف

البته کاربران گوشی Galaxy S9 ، Moto Z2 ، Moto E4 و Nexus 5X این مشکل را گزارش داده اند. هنوز مشخص نیست که این باگ فقط مربوط به گوشی های پیکسل محدود می شود یا اینکه این یک باگ بزرگ در اندروید است. تا الان خیلی از متخصصین اعلام کرده اند که این مشکل مربوط به فرآیند HDR می شود. کاربران Reddit پیشنهاد کرده اند که تا پایان فرآیند HDR گوشی را روشن بگذارید یا اینکه ترجیحا از این افرونه استفاده نکنید. هنوز شرکت گوگل واکنشی نسبت با این باگ نشان نداده است. باید دید که در روزهای آینده این شرکت چه راه حلی را در پیش خواهد گرفت.

قطعا در روزهای آینده شرکت گوگل چه اظهارنظری در مورد این مشکل ارائه خواهند کرد. شرکت گوگل به زودی این مشکل را برطرف خواهد کرد ولی به نظر می رسد که این باگ یک باگ اساسی در گوشی های پیکسل باشد.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را در این مورد این خبر با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها