اوبر ویژگی تماس VoIP را به اپلیکیشن خود افزود

0
604
اوبر ویژگی تماس VoIP را به اپلیکیشن خود افزود

اوبر ویژگی تماس VoIP را به اپلیکیشن خود افزودکالاسودا – یکی از روش هایی که رانندگان یا مسافران اوبر بتوانند با اشخاص دیگر در ارتباط بوده این است که پیام به یکدیگر ارسال کنند یا با آنها تماس بگیرند که روشی سنتی است.

با این حال یکی از راه هایی که افراد ترجیح می دهند با دیگران ارتباط برقرار کنند، تماس VoIP است که اکنون اوبر این ویژگی را به اپلیکیشن خود افزوده است.

تلفن تحت شبکه VoIP  برگرفته از Voice over internet protocol  به معنای انتقال همزمان مکالمات تلفنی بر روی یک شبکه دیتا که با نام IP تلفنی نیز از آن یاد می شود، امکان استفاده از اینترنت برای مکالمات تلفنی را فراهم می نماید . این سیستم به معنای (انتقال همزمان مکالمات تلفنی بر روی یک شبکه دیتا) که با نام IP تلفنی نیز از آن یاد می شود، امکان استفاده از اینترنت برای مکالمات تلفنی را فراهم می نماید.

اوبر اخیرا از این ویژگی VoIP که راه اندازی آن در ژوئن آغاز شده بود، به صورت آزمایشی رونمایی شده است. اما در جریان یک کنفرانس در سانفرانسیسکو، سخنگوی این شرکت تائید کرده است که این ویژگی را اکنون برای کاربران رونمایی کرده است. این کار تقریبا همان کار تماس تلفنی را انجام می دهد، به جز اینکه با سیستم VoIP کار می کند، به این معنی که از طریق اینترنت تماس را برقرار می کند.

اوبر ویژگی تماس VoIP را به اپلیکیشن خود افزود

تماس ارزان و مقرون به صرفه

این ویژگی خصوصا برای کاربرانی که در خارج از مرزها در حال سفر بوده و خواهان کرایه اوبر هستند، می تواند مقرون به صرفه باشد. ممکن است ترجیح دهند که به جای برنامه های داده های موبایلی با کمک سیستم VoIP به اینترنت متصل شوند.همچنین می توانند در شرایطی که سرویس تلفن همراه بیش از حد  گران و یا آنتن موجود نباشد، تماس VoIP می تواند راه حل بهتری نسبت به WIFI باشد.

اوبر همچنین به این مسئله اشاره کرده که این تماس بسیار ارزان تر از انواع دیگر تماس ها خواهد بود. به طوری که رانندگانی که سعی در کاهش هزینه های تلفن همراه خود دارند، می توانند از این ویژگی به جای استفاده از اینترنت استفاده کنند.

پیش از این  متداولترین کاربرد VoIP برای موارد شخصی و استفاده در منازل، سرویس های تلفنی مبتنی بر اینترنت است که با محوریت یک سوئیچ تلفن انجام می شود. با استفاده از فن آوری فوق، استفاده کنندگان می توانند همچنان دارای یک شماره تلفن باشند. در چنین مواردی ممکن است از یک آداپتور نیز استفاده گردد. آداپتور فوق این امکان را دراختیار استفاده کننده قرارخواهد داد تا بتوانند از یک تلفن معمولی نیز استفاده نمایند.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها