توئیتر تاریخ پست های حذف شده را نشان می دهد

0
354
توئیتر تاریخ پست های حذف شده را نشان می دهد

توئیتر تاریخ پست های حذف شده را نشان می دهدکالاسودا – توئیتر با ویژگی ای اخیری که به پلتفرم خود افزوده است، به کاربران اجازه می دهد که بدانند چه زمانی توئیت کاربران پاک شده است. این امر ممکن است به دلیل نقض قوانین توئیتر یا پاک شدن توسط خود کاربر باشد.

گاهی اوقات برایتان پیش میاد که شما توئیتی را از شخصی می بینید، اما بار دیگر که به صفحه شخص مراجعه می کنید، میبینید که اثری از آن توئیت وجود ندارد. ممکن است دلایل زیادی برای این امر وجود داشته باشد، که یا کاربر ان را حذف کرده باشد یا اینکه توئیت قوانین توئیتر را نقض کرده باشد و توئیتر اقدام به پاک کردن آن کرده باشد.

اکنون با کمک این ویژگی جدید، کاربران می توانند متوجه شوند که کدام توئیت ها پاک شده است. با این وجود توئیتر به زودی به کاربران اطلاع می دهد که چه زمانی به دلیل نقض قوانین توئیت انها پاک شده است تا عملکرد شفاف تری از خود نشان دهد. سخنگوی توئیتر در این مورد می گوید: بخش از فیدبک هایی که ما دریافت کردیم، در مورد این قضیه بود که کاربران می خواستند از توئیت هایی که پاک می کنند یا توسط توئیتر پاک می شود، مطلع شوند. این موضوع تاکنون برای کاربران روشن نبود. از امروز شروع به اضافه کردن اعلان های جدید برای این کار می کنیم تا زمانی که این اقدامات انجام شد، کاربران به شیوه ای ساده از ناموجود شدن پست ها اطلاع پیدا کنند.

توئیتر تاریخ پست های حذف شده را نشان می دهد

پیام اخطار از جانب توئیتر

توئیتر اضافه می کند: «اکنون، هنگامی که نیاز به توئیتی دارید که حذف شده است، یک پیام اخطار را خواهید دید که نشان می دهد این توئیت تحت قوانین توئیتر و نقض آن، حذف شده است و لینکی نیز به کاربر می دهد که نشان می دهد برای رفع این مسئله و پاک نشدن پست های بعدی و اجرای قوانین چه اموری را باید رعایت کنید. این اعلانیه هم در پروفایل اکانت کاربر و هم در قسمت توئیت های ویژه به مدت 14 روز پس از پاک کردن توئیت وجود خواهد داشت.

این شبکه اجتماعی همچنین اعلام کرده است که وقتی کاربری، توئیتی را گزارش می دهد، این توئیت نیز برای او مخفی خواهد شد، به طوری که این کاربر قادر نخواهد بود تا زمانی که  خطاها را برطرف نکرده باشد، این توئیت را ببینید. شرکت توئیتر وعده داده است که این تغییرات طی چند هفته آینده اغاز شده و در دسترس تمام کاربران قرار گیرد. نظر شما در این باره چیست؟

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها