اپلیکیشن جدید میل یاهو برای اندروید و ios به زودی رونمایی می شود

0
357
اپلیکیشن جدید میل یاهو برای اندروید و ios به زودی رونمایی می شود

یاهو ناامیدانه سعی می کند یک بار دیگر در دنیای فناوری خود را نشان دهد. ما مطمئن نیستیم که چند نفر هنوز هم دارای یک حساب ایمیل یاهو هستند ، اما به نظر می رسد که این شرکت به تازگی از یک لوگوی جدید برای خود و یک اپلیکیشن جدید یاهو میل Yahoo Mail رونمایی کرده است.

برنامه جدید برای کاربران اندرویدی و iOS از امروز شروع شده است و تغییرات مهمی را نسبت به برنامه قبلی به ارمغان می آورد. در مرحله اول ، به شما امکان می دهد تا پوش نوتیفیکیشن خود را سفارشی کنید تا نوع نامه مورد نظر برای آنها به صورت اعلان ارسال شود ، و همچنین صندوق ورودی Yahoo Mail را با تم های رنگی و انواع صداها سفارشی سازی کنید.

اپلیکیشن میل یاهو

با داشتن این برنامه برروی اسمارت فون خود می توانید حساب های یاهوی خود را به نرم افزار متصل کرده و وارد حساب کاربری شوید و از امکانات این سرویس بهره ی کامل را ببرید. برنامه جدید Yahoo Mail با نمای جدیدی ارائه شده است که به کاربران اجازه می دهد به کلیه پیوست های خود از جمله اسناد مسافرتی ، بلیط ها ، عکس ها و فایل های ضروری دسترسی پیدا کنند. نمای دیگری برای اشتراک ها وجود دارد که به کاربران امکان می دهد ایمیل های خرید را مرور کرده و  هر روزنامه ای  را با یک ضربه مستقیم  در داخل برنامه ، مشترک شوند.

اپلیکیشن میل یاهو

تغییرات جدید

همچنین ، اکنون سه نوع View جداگانه خواهید داشت که می توانید در برگه های مختلف مشاهده کنید: نمایش معاملات ، نمایش موقعیت مکانی فقط  (iOS) و مشاهده Grocery. سرانجام ، برنامه به روزرسانی های به موقع مانند ردیابی بسته ، اطلاعات سفر یا معامله ای که نزدیک به انقضا باشد (فقط iOS) را برجسته می کند. اگر هنوز برای حفظ ایمیل خود به یاهو اعتماد دارید ، اکنون می توانید برنامه جدید Mail برای iPhone و Android را از طریق App Store و Google Play بارگیری کنید.

تغییر لوگو

همچنین در همین راستا یاهو برای دمیدن روح به هویت بصری، تغییراتی را نیز در لوگو در حالت علامت تعجب داده است که به گفته بسیاری شبیه به لوگوی اسنپ شده است. سران یاهو قصد دارند با تغییر لوگو نوید تغییرات بزرگ را در آینده بدهند. لوگوی جدید از دید عده ای دیزاین ساده و چشم نوازی دارد. ولی عده ای دیگر می گویند طرح جدید هویت لوگوی سال 2013 را ندارد.

بزرگ ترین تغییر در لوگوی جدید تغییر علامت تعجب و افزایش زاویه آن است. تندتر شدن زاویه باعث شده تا علامت تعجب کمی با نوشته یاهو ناهماهنگ باشد. نکته جالب اینکه حرف y و علامت تعجب هر دو با زاویه 22.5 درجه طراحی شده اند که به گفته طراح حس هیجان و پویایی را به بیننده القا می کند. یاهو قصد دارد با این تغییر به دنیا نشان بدهد که هنوز نفس می کشد.

تغییر لوگو

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها