اپلیکیشن لبنانی تبار رقیب تلگرام و اینستاگرام شد

0
965
اینستاگرام،جایگزین،تبلیغات

کالاسودا_اپلیکیشن لبنانی تبار  vero یک برنامه اشتراک گذاری عکس است  که از سال ۲۰۱۵ در گوگل پلی و اپ استور در دسترس کاربران قرار گرفت .

اما پرسش اینجاست که سر و کله این اپلیکیشن از کجا پیدا شده و چرا این روزها در حال مشهور شدن است ؟
با توجه به اطلاعات موجود ، این برنامه توسط ایمن حریری ، پسر رفیق حریری نخست وزیر سابق لبنان حمایت می شود .حریری در مورد این برنامه می گوید  این اپلیکیشن را به خاطر کلافگی کاربران و اذیت شدن آنها از وجود تبلیغات در دیگر شبکه های اجتماعی توسعه داد .
در عمل این اپلیکیشن بسیار به اینستاگرام شباهت دارد با این تفاوت که به شما اجازه می دهد تکست ها و url ها و همچنین توصیه هایی برای معرفی کتاب ، برنامه های تلویزیونی و فیلم ها را به همراه عکس های خود به اشتراک بگذارید .این درحالیست که در اینستاگرام نمی‌توانید زیر عکسهای خود لینک بگذارید .
 

مورد مهم دیگر در خصوص این برنامه امکان ترتیب زمان دهی و به نوعی باز بودن دست کاربر در ویرایش تصاویر است . موضوعی که در اینستاگرام وجود ندارد . الگوریتم اینستاگرام به این شکل است که پست های فید شما طبق رفتار و علاقه مندی قبلی شما مرتب شده و به نمایش در می آید و به زمان اشتراک گذاری آنها کاری ندارد .

افزون بر این ها در اپلیکیشن vero می توانید پست های مربوط به صفحه خود را طبق نوع یا فهرست هشتگ های محبوبتان فهرست کنید .
تعینن افراد  به عنوان دوستان نزدیک ، دوستان ، آشنایان یا فالوور های عادی از دیگر مزیت های این سامانه است . حریم خصوصی نیز در این اپ بسیار مهم است و اطلاعات افراد  برای تبلیغ کنندگان یا سایر اشخاص ثالث جمع آوری نمی شود.به صورت کلی مهمترین ویژگی ویرو این است که هیچ تبلیغی را در آن نمی‌بینیم و این برنامه نیز قصد دارد که کار خود را بدون نمایش تبلیغات ادامه دهد .
برخی از کاربران اینستاگرام در حال معرفی اکانت ویرو خود به فالوئرهایشان هستند. تا جایی که بیش از ۵۰۰،۰۰۰ پست اینستاگرام به عنوان #Vero برچسب گذاری شده اند و در اکثریت آنها کاربران تصاویری از پروفایل های ویرو خود را ارسال کرده اند و از فالوئرهای خود درخواست کرده اند تا به ویرو بپیوندند.