نمایشگاه خودرو دیترویت به اکتبر ۲۰۲۰ موکول شد

0
731

کالاسودا – نمایشگاه خودروی دیترویت به تاریخ دیگری در سال ۲۰۲۰ منتقل شد و دلیل این کار وجود نمایشگاه های همزمان دیگری همانند CES و استفاده بهینه از پتانسیلها بود.

یک منبع آگاه به این قضیه اطلاع داده است که نمایشگاه بین المللی خودرو آمریکای شمالی یا نمایشگاه دیترویت از تاریخ ژانویه ۲۰۲۰ به ماه اکتبر منتقل شد. سخنگوی این نمایشگاه در این باره میگوید: دلیل مهم انجام این کار این است که آنها به طور مداوم فرصتهای آینده را ارزیابی میکنند تا متوجه شوند که این نمایشگاه، نیازهای بازار را برآورده کند. بحث های حال حاضر و تغییر این تاریخ نیز از طریق ذی نفعان کلیدی این رویداد در حال انجام است.

دیترویت به عنوان اولین شهری است که نمایشگاه خودرو در آن اغاز به کار میکند. قرار بود که این نمایشگاه با پیشگامی دیترویت در ماه ژانویه اغاز شود و سپس در فوریه به شیکاگو، ماه مارس در ژنو، اوریل در نیویورک و بعد از یک استراحت تابستانی به پاریس و فرانکفورت در اکتبر و سپس به لس انجلس در ماه نوامبر برود.

 اما مشکلی که در اینجا وجود دارد این است که ژانویه میزبان رویداد دیگری به نام CES است و این همزمانی جذاب نیست. به همین دلیل مجریان به فکر تغییر تاریخ نمایشگاه دیترویت افتاده اند.