اپلیکیشن نتفلیکس برای مدیریت DVD ها

0
340
اپلیکیشن نتفلیکس برای مدیریت DVD ها|کالاسودا

اپلیکیشن نتفلیکس برای مدیریت DVD ها|کالاسوداکالاسودا – نتفلیکس اپلیکیشنی طراحی کرده است که مدیریت دانلود DVD ها را بر عهده دارد.

نتفلیکس یکی از شبکه هایی است که به سبب تلاشهایی که در محیط دیجیتال خود میکند، کاربران زیادی را از سراسر دنیا جذب میکند. اما این تمرکز دیجیتال سبب شد که نگاه نتفلیکس به  آمار 4 میلیون کاربر که از خدمات کرایه DVD های این شرکت در سال 1998 استفاده میکردند، کمرنگ شود. اکنون این شرکت با طراحی یک اپلیکیشن اندرویدی در پی شاد کردن دل این کاربران و مدیریت DVD های آنهاست.

اپلیکیشن DVD Netflix ظاهری و کاربردی شبیه به اپلیکیشن اصلی نتفلیکس داشته و در صفحه اصلی خود پیشنهاداتی را بر مبنای دسته بندی و ژانرهای مورد علاقه شما میدهد. با زدن رو هر گزینه فیلم، میتوانید رتبه بندی ان را ببینید و از خلاصه فیلم و لیست بازیگران و فیلمهای مشابه با خبر شوید و ان را در لیست خود ذخیره کرده تا بتوانید ان را بعدها تهیه کرده و ببینید.

تفاوت اصلی این اپلیکیشن با اپلیکیشن نتفلیکس، چگونه بررسی فیلمها و سریالهاست. در حالیکه در اپلیکیشن اصلی نتفلیکس میتواند فیلم را تماشا کنید، در اپلیکیشن DVD Netflix میتوانید یک دکمه اضافی را زیر هر آیکون هر فیلم ببینید، که با فشردن ان فیلم به صف لیست شما اضافه میشود. شما میتوانید این لیست را اصلاح کرده و ان را تغییر دهید. همچنین نتفلیکس زمانی که لیست فیلم شما اماده شود، با نوتیفیکیشنی ان را به شما اطلاع میدهد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها