معامله دو سر سود اپل و آمازون نزدیک سال نوی میلادی

0
459
معامله دو سر سود اپل و آمازون نزدیک سال نوی میلادی

کالاسودا – اپل و آمازون طی قراردادی که اخیرا به امضا رسید، محصولات اپل را در این بازار خرده فروشی آنلاین دنیا به فروش خواهند رساند. اکنون تائید شده که تعدادی محصولات جدید بیشتری از اپل روی آمازون برای فروش قرار می گیرد.

محصولات اپل در بازار آنلاین آمازون

آمازون پس از این قادر خواهد بود به طور مستقیم محصولات اپل را به فروش برساند و مشتریان می توانند آخرین محصولات جدید این شرکت از بازار آنلاین را نیز در این مجموعه ببینند. لیست این محصولات شامل آیپد جدید، آیفون XS، آیفون XR و اپل واچ سری 4 این برند است که همگی از جدیدترین محصولات اپل طی ماه های گذشته هستند. همچنین قرار است مجموعه هدفون های بیتس که تحت مالکیت اپل است نیز به طور رسمی توسط سایت آمازون به فروش برسد. این قرارداد بین آمازون و اپل حکایت از خرید و ارسال این محصولات در بازارهای ایالات متحده آمریکا، انگلستان، آلمان، ایتالیا، فرانسه، ژاپن، اسپانیا و هند دارد.

فروشندگان مجاز و مورد تائید اپل

این محصولات اپل طی چند هفته آینده در سایت آمازون برای این مناطق موجود خواهد شد و به تدریج به دیگر نقاط دنیا نیز خواهد رسید. این معامله همچنین به این معنی است که فروشنده شخص ثالث قادر به فروش محصولات اپل و بیتس روی سایت آمازون نخواهد بود و تنها فروشندگان و نمایندگان مجاز که توسط اپل انتخاب شده اند قادرند این محصولات را عرضه کنند. به همین دلیل شرکت های خرده ‌فروشی ‌های مستقل تا ۴ ژانویه  ۲۰۱۹ از روی ‌سایت آمازون حذف خواهند شد و اگر بخواهند به همکاری ادامه دهند باید از اپل تائیدیه دریافت کنند.معامله دو سر سود اپل و آمازون نزدیک سال نوی میلادی

این موضوع پیش از این و هنگامی که محصولات اپل در آمازون موجود نبود و به صورت مستقیم به فروش می رفت نیز صدق می کرد. یعنی اشخاص ثالثی که غیر مجاز نبودند، قادر به فروش این محصولات با شرایط و قیمت های متنوع نبودند و تنها باید از جانب خود اپل مجاز بودن آنها تائید می شد. در آن بازه آمازون تنها چند محصول اپل را به طور مستقیم به فروش می رساند که از جمله آن می توان به مک بوک ها اشاره کرد.

همکاری پر سود اپل و آمازون

سخنگوی آمازون در این باره بیان کرده است که «ما منتظر هستیم تا مجموعه محصولات اپل و بیتس را در سطح جهانی گسترش دهیم». این همکاری می تواند تماما به سود اپل تمام شود، البته این قرارداد که نزدیک به سال نوی میلادی و فصل خرید انجام گرفته است برای آمازون نیز سودآور است و می تواند مشتریان زیادی را برای سایت آمازون به ارمغان آورد.

با عضویت در صفحه اینستاگرام کالاسودا  در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها