کمپانی علی بابا در فروش آنلاین رکوردشکنی کرد!

0
949
کمپانی علی بابا در فروش آنلاین رکوردشکنی کرد!

کمپانی علی بابا در فروش آنلاین رکوردشکنی کرد!کالاسودا_ به تازگی خبرهای جالبی در مورد کمپانی علی بابا منتشر می شود که نشان می دهد این شرکت در زمینه فروش آنلاین رکوردشکنی کرده است.

باز هم کمپانی علی بابا رکوردشکنی کرد

غول اینترنتی چینی به نظر می رسد که در زمینه فروش آنلاین رکوردشکنی کرده و این موضوع بیشتر از هر سالی چشم کاربران را به خود جلب کرده است. در فستیوال فروش سالیانه ، این شرکت رکورد سال پیش خود را جا به جا کرد. امسال این شرکت عدد 30.8 میلیارد دلاری را در فروش محصولات در 230 کشور ظرف 24 ساعت ثبت کرد و توانست رکورد سال گذشته خود را که 25.3 میلیارد دلار بود به میزان 27 درصد افزایش دهد.

رکورد شکنی متوالی کمپانی علی بابا

این شرکت بزرگ چینی حتی در زمان رسیدن به این رکورد هم رکوردشکنی داشته است. تنها 85 ثانیه نیاز بود تا کمپانی علی بابا عدد یک میلیارد را رد کند و در حدود یک ساعت به عددی بالای 10 میلیارد دلار رسید. این موضوع تازه قبل از تعطیلات آمریکا رخ داده است. این شرکت سال گذشته در تعطیلات آمریکا و جمعه سیاه توانست 5 میلیارد فروش اینترنتی داشته است. برند هایی که بیشترین سوددهی را در این فستیوال داشته اند شامل اپل ، دایسون ، گپ و نایک بوده اند ، البته باید این موضوع را هم اشاره کنیم که این نام ها ، نام برندهای بزرگ در این زمینه هستند و برندهای متفرقه زیادتری در این لیست حضور داشته اند.کمپانی علی بابا در فروش آنلاین رکوردشکنی کرد!

تعرفه های آمریکا و مشکلات آینده کمپانی علی بابا

شاید این موضوعی باشد که خیلی از کارمندان کمپانی علی بابا بخواهند آن را جشن بگیرند ولی علی بابا در ماه های آینده مشکلات بزرگتری را پیش روی خود می بیند. تعرفه های آمریکا که به زودی اعمال خواهند شد می تواند روی قیمت محصولات این شرکت تاثیرگذار باشد و یوآن چین مثل سال های گذشته ارزشمند نیست و کاهش هایی در این زمینه داشته است. شرکت علی بابا همچنین در اقدامی تازه پیشبینی میزان فروش خود را کاهش داده است. البته به گفته این شرکت میزان استقبال از این فستیوال به قدری بالا بوده که این شرکت در پستی و بلندی های ماه های آینده چین با مشکل مواجه نشود.

به هر حال این شرکت چینی مانند خیلی از شرکت های چینی دیگر در ماه های آینده با مساله تعرفه های جدید آمریکا در زمینه محصولات چنین مواجه خواهد شد و باید دید چه آینده ای در انتظار کمپانی های بزرگ چینی است.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها