ایستگاه های شارژ خودروهای الکتریکی روی نقشه گوگل

0
607
ایستگاه های شارژ خودروهای الکتریکی روی نقشه گوگل

ایستگاه های شارژ خودروهای الکتریکی روی نقشه گوگلکالاسودا – گوگل اطلاعات ایستگاه های شارژ خودروهای الکتریکی را روی نقشه گوگل موجود کرد.

جست و جو و مکان یابی ایستگاه های پمپ بنزین روی نقشه گوگل بسیار ساده است. با این حال همانطور که مشاهده می کنید، گوگل این موضوع را توسعه داده و صاحبان خودروهای هیبریدی و الکتریکی را نیز بی نصیب نگذاشته است. به این معنی که اکنون صاحبان خودروهای الکتریکی نیز می توانند دریابند که روی نقشه گوگل این ایستگاه ها در کجا قرار دارند.

جست و جوی ایستگاه شارژ با یک کلیدواژه

بنابراین اگر از گوگل مپس استفاده می کنید، به نظر می رسد که گوگل تغییراتی را در آن ایجاد کرده تا اطلاعات مربوط به ایستگاه های شارژ EV یا خودروهای الکتریکی را نیز در ان به نمایش گذارد. یک جست و جوی سریع برای کلید واژه ای مانند EV Charging یا Stations Charging EV می تواند نزدیک ترین ایستگاه های پشتیبانی شده را به کاربران نمایش دهد.

 برای کمک به تصمیم گیری سریع در مورد اینکه کدام ایستگاه را برای شارژ خودروی خود استفاده کنید، گوگل مپس می تواند به شما اطلاعاتی در مورد کسب و کارهای اطراف ایستگاه نیز می دهد و همچنین جزئیاتی نیز در مورد انواع پورت های موجود، سرعت شارژ و تعداد پورت ها نیز وجود دارد.

این لوکیشن ها با ویژگی های مشابه به بررسی مکان ها در گوگل مپس خواهد پرداخت و کاربران می توانند عکس های مکان، رتبه بندی و همچنین بررسی و نظرات در مورد این محل را همراه با سوالات و پاسخ های ارائه شده توسط کاربر پیدا کنند.

ایستگاه های شارژ خودروهای الکتریکی روی نقشه گوگل

جزئیاتی در مورد ایستگاه های شارژ

گوگل می افزاید مکان هایی که دارای ایستگاه شارژ خودروهای الکتریکی هستند، دارای لینکی هستند که حامل اطلاعاتی در مورد شارژر است که رانندگان بدانند که چگونه می توانند خودروی خود را شارژ کرده و همچنین زمان و سرعت شارژ را دریابند.

همچنین افزایش روز افزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکت های خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند. به همین دلیل روز به روز بر تعداد ایستگاه های شارژ در دنیا افزوده می شود و برخی شرکت های خودروساز نیز در این مقوله حرکاتی را به انجام رسانده اند.

جالب است بدانید که در حال حاضر ۴ استاندارد متفاوت شارژ خودروهای الکتریکی در اروپا رایج است؛ اما شرکت هوندا در اقدامی متقاوت ایستگاه‌ های اختصاصی برای یک نوع خاص درنظر نگرفته است و این باعث می ‌شود هر نوع خودرویی بتوانند از خدمات ایستگاه شارژ هوندا استفاده کنند.

 با ما در صفحه اینستاگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها