ایلان ماسک در کارخانه میخوابد!

0
773

کالاسودا – ایلان ماسک به خاطر نظارت فشرده بر تولید خودروی تسلا مدل ۳ مجبور است که شبانه روز کار کند و شبها در کارخانه بخوابد.

تسلا برنامه های زیادی برای تولید هر چه بیشتر خودروهای مختلف برقی به بازار دارد، به دلیل همین برنامه فشرده، ایلان ماسک مجبور است علاوه بر روزها، شبها هم روی آن کار کند. ماسک روز گذشته توئیتی مبنی بر بررسی مقالات و درگیر شدن زیاد با تولید خودروی model 3 منتشر کرد.

ماسک نوشته بود که به عنوان مهندس ارشد داگفیلد تحت فشار این موضوع بوده و در حال تلاش برای نظارت بر تولید خودروی شاسی بلند الکتریکی است. “برای اینکه این پروژه به بار نشیند، من مجبورم که در کارخانه به خواب روم. مسائل کسب و کاری مربوط به خودرو بسیار دشوار است.”

ماسک در نظر دارد که هفته ای ۲۰۰۰ خودرو بسازد و این یعنی فشار کاری روی خود و کارمندان. به همین دلیل با شکایتهایی  از جانب هیئت مدیره اداره کار کشور روبرو شده و ایمیلهایی مبنی بر خطرات این کار بر روی منابع انسانی، دریافت کرده است. پس از آن، ایلان از کارمندان خود خواسته داوطلبانه، بصورت اضافه کاری در این پروژه کار کنند و در صورت رضایت نداشتن فقط کار روتین خود را انجام دهد.

سال گذشته اهداف کاری تسلا عقب افتاد و به جای تولید ۱۵۰۰ مدل ۳S ، فقط ۲۶۰ خودرو ساخته شد و قرار شد که ماسک برای جبران آن تا پایان سال هر ماه ۲۰ هزار خودرو بسازد. در نتیجه ماسک چاره ای جز کار شبانه روزی و خوابیدن در کارخانه ندارد!

 با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید