اینستاگرام ورود بی ادب ها را ممنوع کرد

0
715
اینستاگرام ورود بی ادب ها را ممنوع کرد|کالاسودا

اینستاگرام ورود بی ادب ها را ممنوع کرد|کالاسوداکالاسودا_جدیدترین نسخه ایسنتاگرام به کاربران اجازه می دهد ورود برخی افراد با کامنت های توهین امیز را زیر پست های خود محدود کنند.

اگر کاربر اینستاگرام باشید،می دانید که این سامانه در کنار تمامی مزایایی که دارد ، معایبی نیز دارد . یکی از معایب آشکار و آسیب زای اینستاگرام،وجود افرادی است که به راحتی در پیچ های عمومی تردد کرده و ضمن توهین به دیگر کاربران، به مالک صفحه نیز فحاشی و توهین می کنند.

این موضوع باعث شده بسیاری از هنرمندان،ورزشکاران و یا افراد شناخته شده برای فارغ شدن از این مشکل به بستن کامل کامنت ها بپردازند .

اما این یک درمان ناقص است . چرا که وقتی کامنت ها بسته می شود نه تنها غریبه ها ، بلکه دوستان صمیمی و مورد اعتماد هم قادر به کامنت گذاری نخواهند بود .

این در حالی است که اکنون اینستاگرام بالغ بر  ۸۰۰ میلیون نفر کاربر دارد و شاید اغلب این کاربران انتظار دارند تنظیمات اینستاگرام مطابق با انتظاراتشان تنطیم شود .

اما اکنون در جدیدترین بروز رسانی اینستاگرام مشکلات به شکل کامل حل شده است .در این نسخه، کاربران این امکان را خواهند داشت که  افرادی که قادر به ارسال نظر برای هر عکس پست شده هستند را انتخاب کنند.

اما چگونه ؟ اگر فردی دارای حساب کاربری عمومی در اینستاگرام باشد، ارسال نظر برای  پست های او می‌تواند محدود به فالوور ها و یا ، افرادی که خود کاربر آن ها را دنبال می کند و یا حتی هر دو گروه باشد.

فیلتر خودکار بلاک کردن اظهار نظرهای توهین آمیز برای شناسایی محتواهای نامناسب به زبان های فرانسه، آلمانی، پرتغالی و عربی از دیگر امکانات جدید اینستاگرام است . ابزاری که  ابتدا به انگلیسی راه اندازی شده بود و  با کمک هوش مصنوعی بی ادب ها را شناسایی می کند.

کاربران برای دسترسی به این خدمات باید به بخش Options رفته و در منوی Settings به سراغ گزینه Comments بروند.

هدف اصلی این کار مقابله با ارسال برخی پست های توهین آمیز عنوان شده است.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها