این استارتاپ در فکر شکست تسلاست

0
372
این استارتاپ در فکر شکست تسلاست|کالاسودا

این استارتاپ در فکر شکست تسلاست|کالاسودااسلایدرکالاسودا – استارتاپی در زمینه تولید کامیونهای الکتریکی مدعی شده است که میتواند تسلا را در این زمینه در بازار شکست دهد.
نام این استارتاپ Thor Trucks است و در حوزه طراحی کامیون های الکتریکی فعالیت میکند. کامیونی که این شرکت طراحی کرده و به گفته مدیرانش میتواند گوی سبقت را از نظر فروش در بازار از تسلا برباید، ET One نام دارد و یکی از جذابترینها برای هواداران خودروهای سنگین و کامیونهای مدرن است.
این کامیون قادر است 300 مایل در ساعت حرکت کند و ظرفیت بار 80000 پوندی دارد. قیمت آن 150 هزار دلار است و ورژن 100 مایل بر ساعت نیز وجود دارد که اندکی تفاوت قیمت با نوع اول دارد.
electric-truck|کالاسوداشرکتهای زیادی در این حوزه دست به طراحی خودرو زدند، اما انچه که میتواند Thor Truck را به یک تهدید برای تسلا تبدیل کند، قابلیت این استارتاپ در طراحی کامیونی برقی با قدرت منحصر به فرد و تولید باطری الکتریکی آن توسط خود شرکت بدون برونسپاری یا خرید از مجموعه ای دیگر است.
جیوردانو سوردونی، موسس این استارتاپ میگوید: ما در پی اگاه سازی مشتریان از این هدف بودیم که چگونه میتوان مهندسی موثر، پاک و امن در طراحی خودروهای سنگین داشت.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها