پخش خودکار ویدئوها را در کروم غیرفعال کنید

0
357
پخش خودکار ویدئوها را در کروم غیرفعال کنید|کالاسودا

پخش خودکار ویدئوها را در کروم غیرفعال کنید|کالاسوداکالاسودا – اکنون میتوانید گوگل کروم بتا را دانلود کرده و پخش ویدئوهای خودکار را بی صدا یا قطع کنید.

وارد سایت میشوید و بدون اینکه بخواهید ویدئوهای موجود در ان سایت شروع به پخش شده و این صداهای ناخواسته ممکن است سبب سردرگمی و ازار کاربران شود و در نهایت آنها مجبور شوند که بر خلاف میل خود صدای ویندوزشان را قطع کنند!

در ماه سپتامبر بود که گوگل گزارش داد در نسخه جدید کروم، یکی از نگرانیها و دغدغه اکثر کاربران را مورد بررسی قرار داده است، یعنی پخش خودکار ویدئوها و صدای آزاردهنده ی آنها هنگام ورود به سایت و اینکه قابلیتی به صورت پیش فرض برای خاموش کردن آن وجود نداشت. اکنون اگر میخواهید که از شر این موضوع خلاص شوید، کافیست نسخه بتا مرورگر کروم 64 را دانلود کنید و ویژگی قطع کردن صدای ویدئو و پخش خودکار آنها را غیر فعال کنید.

 این شرکت قول داده است که ویژگی بلاک کردن پخش خودکار را به صورت کامل پشتیبانی کند و همینطور از ویژگی های دیگری چون بهبود بلاک کردن پنجره های پاپ آپ، افزایش معیارهای امنیتی، جلوگیری از ورود بد افزارها و حمایت از پخش ویدئویی HDR بهره میبرد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها