این زوج هندی تکنولوژیک ترین جشن عروسی سال را برگزار کردند

0
475

کالاسودا_ زوج هندی در شب ازدواجشان در یک اقدام خلاقانه مشهور شدند. این زوج ضمن سوار شدن در یک ماشین پرنده وارد تالار شدند و مهمان ها را شگفت زده کردند.

زوج هندوستانی که با سوار شدن بر یک ماشین پرنده ، وارد تالار عروسی شده بودند همه مهمانان را غافلگیر کردند. این روزها تکنولوژی در هر بخشی از زندگی افراد نفوذ کرده است.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید ساختن اتومبیل پرنده آنقدرها سخت نیست. نخستین  مدل از این اتومبیل‌ها در سال ۱۹۴۷ رونمایی شد. چالش واقعی، ساختن اتومبیل پرنده‌ای است که با جامعه‌ای که ما در آن زندگی می‌کنیم، سازگار باشد.

بسیاری از افراد از ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت‌های تسلا و SpaceX، می‌پرسند که چرا دو شرکتش را با هم ترکیب نمی‌کند تا یک ماشین پرنده تولید کنند. او اخیراً در توییترش اینطور به این سوالها پاسخ داده است: “مزایای ماشین پرنده: حمل و نقل در فضایی سه بعدی و با سرعت بالا، معایب ماشین پرنده: احتمال چپ شدن اتومبیل خیلی بیشتر است.” اما موضوع از چه قرار است؟

اما به ماجرای پرواز این زوج باز گردیم، ازدواج به عنوان یک قرارداد بزرگ اجتماعی در فرهنگ مردمان هندوستان به حساب می‌آید.

درواقع  جشن عروسی نیز یکی از مهمترین مسائل مربوط به آن به شمار می رود. از این رو زوج های جوان هندوستانی سعی می کنند با برگزاری جشن های عروسی عجیب و غریب و متمایز با دیگران، این روز را به روزی خاطره انگیز در زندگی خود تبدیل کنند. از ازدواج در بالن تا خرید انواع و اقسام گلهای موجود در هندوستان.

اکنون یک زوج هندوستانی تصمیم گرفتند تا به شکلی دیگر جشن عروسی خود را به سوژه ای داغ در این کشور تبدیل کنند. در حالی که معمولاً در مراسم عروسی سنتی هندوستان، داماد سوار بر اسب وارد می شود این زوج با یک ماشین پرنده مانند معلق در آسمان وارد محل برگزاری مراسم شدند.

در ویدئویی که از این زوج منتشر شده است در حالی که عروس و داماد در یک پرنده آهنی قرار دارند و این پرنده در حال بال زدن است، آرام آرام در مقابل مهمانان حاضر در عروسی روی زمین فرود می آیند. ظاهراً تعادل این پرنده آهنی در آسمان و همچنین فرود آن توسط جرثقیلی که در نزدیکی محل برگزاری عروسی قرار داشت با یک کابل متصل هدایت می شد. در ادامه می توانید این ویدئوی جالب را مشاهده کنید.

اتومبیل پرنده‌ای که بخواهد به تولید انبوه برسد، باید بتواند از جای پارک خود به صورت عمودی بلند شود و یا به صورت عمودی در محل پارکش فرود بیاید، آن هم به آرامی، با امنیت و با هزینۀ کم. این موضوع مسئله پیچیده مهندسی است. اما اگر قرار باشد شما نیز از اتوموبیل پرنده برای مراسم ازدواج خود استفاده کنید چه فکری خواهید کرد؟ اساساً اقدام این زوج را قبول دارید ؟

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید