با این گجت تقلب نکنید!

0
1110

کالاسودا شرکت Wemo یک گجت وارد بازار کرده است که امکان نوشتن روی آن را می دهد.

نکته جالب در خصوص این گجت این است که این گجت شبیه به دستبند است و می تواند دور دست پیچیده شود و رویش نکاتی نوشته شود. این گجت می تواند خوراک مناسبی برای متقلب ها خصوصاً تقلب در هنگام امتحان باشد! اما اگر بخواهیم خوش بینانه به این قضیه نگاه کنیم می توانیم آن را روشی برای یادداشت های روزانه و جلوگیری از فراموشی، حتی یادگیری لغات زبان و خواندن متن موسیقی ای که می شنویم بدانیم.

این گجت می تواند به عنوان یک لوازم جانبی برای کارمندان بیمارستان، معلم ها، مهندسین یا هر فرد دیگری باشد که نیاز به یادآوری مداوم یک موضوع دارد.

این گجت نواری پوشیدنی قابلیت استفاده مجدد را دارد. در واقع آن به شما این امکان را می‌دهد که یادداشت های خود را با استفاده از قلم دائمی روی آن بنویسید و پس از مدتی آن را پاک کنید. با این حال، این گجت تنها با قلم های روغنی کار می کند و شما نمی توانید با مداد یا خودکارهای ضد آب روی آن بنویسید. برای حذف جوهر روی این گجت و استفاده مجدد آن نیز تنها کافیست که از پاک کن معمولی استفاده کنید.

گجت Wemo در چهار رنگ عرضه می شود و هر چهار رنگ دارای طراحی پس زمینه متفاوت است. دستبند بژ رنگ آن دارای نقاط سفید و دستبند ان دارای رنگ آبی است. همچنین دستبند سبز نیز دارای نقاط سفید است.

کار کردن با این گجت آسان است، شما می توانید از هر نوع مارکر و ماژیکی روی این دستبند بنویسید و سپس آن را با پاک کنید یا حتی با انگشتان دست خود پاک کنید. حتی می توانید دستهای خود را بشویید و با انگشت خیس برای پاک کردن رد ماژیک روی آن استفاده کنید. در واقع این تنها زمانی است که نیاز به اصطکاک برای پاک کردن نوشته ها ندارید و جزئیات به راحتی پاک می‌شوند و می‌توانید به راحتی آن را مورد استفاده مجدد قرار دهید.

ویمو توسط یک شرکت طراح ژاپنی به نام Kenma طراحی شده و از سیلیکون ساخته شده است. این دستبند شبیه به دستبندهای دهه ۸۰ است و هدفی بیش از یک شی تزئینی و اکسسوری دارد. ویمو می‌تواند مورد استفاده پرستاران، کشاورزان، پرسنل واکنش های اضطراری، مهندسین شبکه و بقیه افرادی باشد که باید جزئیات مهم را مدام به یاد آورند، اما اغلب گوشی هوشمند آنها همراهشان نیست.

اما اینها تمام افرادی نیستند که از این موضوع بهره مند می‌شوند، بلکه کاربران فراموش کار، دانشجویانی که امتحان دارند و دیگران نیز می توانند از آن بهره ببرند. قیمت این گجت ۱۲ دلار است و از طریق سایت آمازون نیز قابل سفارش است.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید