این گوشی سامسونگ به اینترنت متصل نمیشود!

0
625

کالاسودا – تیتر خبر درست است! جدیدترین گوشی سامسونگ به نام Galaxy J2 Pro به گونه ای طراحی شده است که هیچ راهی برای آنلاین شدن ندارد!

این گوشی عمدتا برای قشر  دانش آموزان و شهروندان مسن تری که نیاز به اینترنت ندارند ساخته شده است  و فاقد هر گونه ارتباط از طریق داده های موبایلی و wifi است.

سامسونگ در کنفرانس خبری خود بیان کرده است که مسدود کردن داده های موبایلی نظیر شبکه ۳G و LTE و Wi-Fi میتواند به دانش آموزان و دانشجویان کمک کند که بر روی یادگیری و درس خود متمرکز شوند تا اینکه در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام وقت خود را بگذارنند.

همچنین این گوشی برای سالمندانی مناسب است که علاقه ای به آنلاین شدن ندارند و از یک گوشی تنها امکاناتی همانند برقراری تماس و عکس گرفتن میخواهند.

این گوشی امکان پیامک زدن و تماس، گرفتن ویدئو و عکس و هر کاری که در حالت آفلاین بتوان انجام داد را دارد. از مشخصات آن میتوان به صفحه نمایس ۵ اینچی آمولد، تراشه چهار هسته ای ۱.۴ گیگاهرتز، یک و نیم گیگابایت رم، درگاه کارت MicroSD، و باطری ۲۶۰۰ میلی آمپری است.

این گوشی دوربین جلوی  ۸ مگا پیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی دارد. همه این موارد به استثنای اینترنت را میتوانید ۱۸۵ دلار بخرید!

اگر معتاد به اینترنت شده و از کارتان باز می مانید، شاید بد نباشد چند روز این گوشی را امتحان کنید! احتمال دارد که این گوشی تنها در کره جنوبی عرضه شده یا عرضه آن محدود به کشورهای خاصی باشد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا فناورانه زندگی کنید