شیائومی از جدیدترین شوالیه سیاهپوش خود رونمایی کرد

0
1026

کالاسودا_شرکت شیائومی از جدیدترین مدل موبایل های هوشمند خود رونمایی کرد. موبایلی که احتمال می رود آینده ای روشن داشته باشد .

اگر جزو آن دسته از اعضای کالاسودا هستید که از گوشی های شیائومی استفاده می کنید، یک خبر خوش برای شما در راه است. گوشی جدید شیائومی به نام بلک شارک جدیدترین گوشی این  شرکت است که اخیرا رونمایی شده است.

اما ویژگی های این موبایل هوشمند شیائومی چیست ؟

دوربین دوگانه با سنسورهای ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی

دوربین سلفی با سنسور ۲۰ مگاپیکسلی

نمایشگر IPS LCD با نسبت تصویر جدید ۱۸ به ۹ و دارای رزولوشن تصویر FHD+

پرفورمنس مناسب در زمان اجرای بازی های کامپیوتری

باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت و در نتیجه قابلیت استفاده طولانی مدت

پردازنده ویژه Snapdragon 845 به همراه پردازنده گرافیکی Adreno 630

ارائه به بازار در ۲ نسخه رم : ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت رم (۴۷۷ دلار) / نسخه دوم دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم (۵۷۷ دلار)

سیستم خنک کننده مایع اختصاصی شرکت شیائومی که  دمای گوشی را به سرعت کاهش می دهد

قابلیت اتصال گیم پد با فشردن دکمه شارک که در نتیجه  در هنگام اجرای بازی ها، تمام منابع گوشی برای اجرای بازی اختصاص پیدا کرده و عملکرد بهتری در اختیار کاربر قرار می گیرد.

رنگ بندی این گوشی محدود و همانطور که از نامش مشخص است مشکی و خاکستری است .

 شیائومی یک شرکت الکترونیک متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش گوشی‌های هوشمند، برنامه‌های تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است.

ازابتدای انتشار اولین گوشی‌های هوشمند در ماه اوت ۲۰۱۱، این شرکت سهم بزرگی از بازار را در چین به دست آورد و آن را به طیف وسیع تری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد. بنیانگذار و مدیر عامل شرکت لی جون، بیست و سومین مرد ثروتمند چین بر طبق اعلام مجله فوربس است.

با ما در کانال تلگرام کالاسودا همراه باشید