باتری های مک بوک به مشکل برخوردند

0
296

کالاسودا_باتری های مک بوک به مشکل برخورده اند و به نظر می رسد برای حل این مشکل چاره ای وجود  ندارد به جز این که، برای تعویض اجباری باتری مک بوک خود اقدام کنید.

اپل یک برنامه جهانی تعویض باتری مک بوک  را راه اندازی کرده تا این باتری های معیوب به رایگان تعویض شوند.درواقع شرکت اپل روز گذشته اعلام کرد برخی باتری های کامپیوترهای مک بوک پرو دارای نقص فنی هستند و بدون شک  باید تعویض شوند.

اپل پیش از این هم به علت مشکلات مربوط به باتری های قدیمی گوشی های آیفون ۶، ۶ اس و اس ای مورد انتقاد قرار گرفته بود. این مشکلات به کندی عملکرد گوشی های مذکور منجر شده بود.بنابراین ، نخستین باری نیست که اپل در حوزه تولید لپ تاپ های خود به مشکل بر می خورد.

اما این بار، این مشکل مرتبط با برخی  از مدل های ۱۳ اینچی کامپیوتر های مک بوک پرو است که فاقد میله ابزار لمسی یا تاچ بار هستند.

کامپیوترهای دیگر که دارای باتری های معیوب بودند،  در حد فاصل زمانی اکتبر سال ۲۰۱۶ تا اکتبر سال ۲۰۱۷ تولید شده اند و البته اپل از افشای تعداد دقیق کامپیوترهای آسیب دیده خود که باتری های آنها باید حتما تعویض شوند، خودداری کرده است.

شرکت اپل معمولاً به تولید سخت‌افزارهای نوین و دارای طراحی صحیح معروف است. از محصولات سخت‌افزاری این شرکت می‌توان آیپد، آی‌مک، مک بوک ، آی پاد ، آیفون ، اپل واچ و اپل تی وی را نام برد.

افزون بر این ها، این شرکت در زمینهٔ تولید نرم‌افزار نیز  فعالیت دارد. نرم‌افزارهای آی‌تونز، آی‌لایف، آی ورک و سیستم‌عامل مورد استفاده در کامپیوترهای این شرکت مک اواس ۱۰  نیز نمونه‌هایی از فعالیت نرم‌افزاری این شرکت هستند.

شرکت اپل در سال ۲۰۱۷ برای دهمین سال متوالی، عنوان تحسین شده‌ترین شرکت فناوری اطلاعات در جهان را به خود اختصاص داد.

با عضویت در کانال تلگرام کالاسودا در جریان آخرین خبرهای حوزه فناوری قرار بگیرید