بازی مار و پله به مناسب دروغ سیزده وارد گوگل مپس شد

0
486

بازی پرطرفدار مار و پله یا همان snake در اپلیکیشن گوگل مپس احیا شده است. گوگل این کار را به مناسب دروغ سیزده یا اول آوریل و شوخی با کاربران خود انجام داده است. تفاوتی که این بازی با بازی نسخه اصلی دارد، این است که به جای مار، باید با استفاده از وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس و مترو، مسافران را در نقشه های مختلف در شهرهای متفاوت جابجا کنید و امتیاز بگیرید.

این بازی نخستین بار در موبایل نوکیا ۶۱۱۰ در سال ۱۹۹۷ میلادی عرضه شد و روز به روز به محبوبیت آن اضافه شد. اکنون کاربران اپلیکیشن گوگل مپس نیز می توانند حین نقشه گردی خود این بازی را به صورت آنلاین بازی کنند و با حرکت دادن مترو یا قطار به شکل مار در شهر های انتخابی خود مسافران را به مقصد خود برسانند.

کاربران این بازی را می توانند از بخش منوی این اپلیکیشن پیدا کنند. برای بازی کردن نیز کافی است شهری مانند مصر، سائو پائولو، سیدنی، توکیو یا دیگر نقاط را انتخاب کرده، مسیر حرکت قطار یا مترو یا اتوبوس را با انگشت خود بکشند تا به مسافر رسیده و او را به مقصد برسانند.

این بازی تا یک هفته پس از اول آوریل نیز روی نقشه های گوگل وجود دارد و کاربران اندروید و ios می توانند با آن خود را سرگرم کنند. نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا شما هم دوست دارید این بازی را روی نقشه گوگل خود بازی کنید؟

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها