بازی پرطرفدار PubG برای پلی استیشن 4 عرضه می شود

0
851
بازی پرطرفدار PubG برای پلی استیشن 4 عرضه می شود

بازی پرطرفدار PubG برای پلی استیشن 4 عرضه می شودکالاسودا – سازنده بازی پرطرفدار PubG اعلام کرده است که بازی معروف و پرطرفدار PubG را برای کاربران پلی استیشن باز نیز در تاریخ 7 دسامبر عرضه خواهد کرد.

خبر تائید عرضه بازی PubG بر روی کنسول های دیگری چون ایکس باکس وان تائید شد. بازی PUBG سرانجام بعد از گذشت بیش از یک سال از عرضه روی ایکس باکس وان به عنوان یک انحصار کنسولی با محدودیت زمانی، برای کنسول پلی استیشن 4 هم منتشر خواهد شد.

سونی و همکاری با بازی پرطرفدار PubG

سونی و PubG اعلام کردند که بازی علاوه بر کنسول های دیگر، روی PS4 نیز به زودی عرضه خواهد شد. تاریخ این رونمایی 7 دسامبر و همزمان با تعطیلات کریسمس و به روز رسانی نقشه های Miramar ، Sanhok و … است. یک نقشه با تم برفی به نام Vikendi  نیز کمی بعدتر از زمستان 2019 وارد این بازی خواهد شد.

در فاصه کمتر از یک ماه مانده به این رونمایی، پیش فروش این بازی برای کنسول پلی استیشن 4 آغاز شده است. برای انگیزه بخشی به خرید این بازی، سونی و pubg چندین پوسته به نام Nathan Drake  و سری آنچارتد و یک تم و آواتار مخصوص را بر روی ID کاربران پلی استیشن قرار داده اند.بازی پرطرفدار PubG برای پلی استیشن 4 عرضه می شود

دلیل تاخیر سونی برای عرضه چه بود؟

شاید بتوان تا کنون مایکروسافت را تنها فروشنده انحصاری این بازی بر روی کنسول ایکس باکس وان خود طی سال گذشته دانست ( این بازی دسامبر 2017 برای کنسول ایکس باکس عرضه شد). اما دلیل تاخیر سونی را شاید بتوان این موضوع دانست که سونی احتمالا منتظر بود تا PubG از حالت بتا خارج شود. این امر در سپتامبر سال جاری محقق شد اما سونی چون برنامه ای برای بازی های در حال توسعه نداشت، این امر را تا دسامبر 2018 به تاریخ انداخت تا کاربران پلی استیشن 4 را شب تعطیلات کریسمس غافلگیر کند.

کاربران می توانند بر طبق بودجه ای که برای این امر می پردازید، با یک بازی تیراندازی خوش ساخت تعطیلات کریسمس را سپری کنند. نسخه دیجیتال اصلی و نسخه دیجیتالی looter این بازی قیمت 30 دلاری دارد ، اما اگر نسخه دیجیتال Survivor را می خواهید باید 50 دلار هزینه کنید. با کمک این نسخه 6000 سکه جی کوین نیز دریافت می کنید. این بازی پیش از این روی Pc نیز عرضه شده بود و اکنون باید منتظر رونمایی ان برای پلی استیشن 4 در تاریخ 7 دسامبر باشیم.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها