بازی کامپیوتری محبوب Devil may cry را در قالب انیمه دنبال کنید

0
771
بازی کامپیوتری محبوب Devil may cry را در قالب انیمه دنبال کنید

سریال انیمه ای از روی بازی محبوب devil may cry ساخته خواهد شد و تولیدکننده انیمیشن کسلوانیا در نتفلیکس این موضوع را تائید کرده است.

آدی شانکار، تولیدکننده کسلوانیا در اینستاگرام خود اعلام کرد که با یک شرکت بازی سازی ژاپنی کار می کند تا مجموعه ای از بازی های ویدئویی نمادین را به یک سری انیمیشنی تبدیل کند. این سبب شده است که گمانه زنی ها در مورد اینکه شانکار این مجموعه انیمیشنی را هدایت کند بالا بگیرد. این تولیدکننده پیش از این نیز سریال موفق کسلوانیا را ساخته است که با محبوبیت زیادی روبرو شده است.

شانکار طی مصاحبه ای با IGN اعلام کرد که حق ساخت این انیمه را به دست خواهد آورد اما از بیان جزئیات بیشتر سر باز کرد. با این حال هیچ خبری در مورد اینکه زمان ارائه این سریال انیمیشنی چه زمانی است و روی چه پلتفرم پخش عرضه می شود وجود ندارد.

سریال بازی کامپیوتری محبوب Devil may cry

جالب است که کسلوانیا و Devil may cry در یک دنیای موازی اجرا می شوند و نکته جالب در مورد مشترک بودن دنیای این دو IP به متفاوت بودن کمپانی ‌های صاحب امتیاز آن ‌ها بر می ‌گردد. با این حال موفقیت آنها نشان داده است که چگونه فرانشیزههای مختلف توسط توسعه دهندگان مختلف می تواند به خوبی در یک بازی گرد هم آید. در هر صورت باید منتظر جزئیات بیشتر در مورد این سریال انیمه باشیم و این موضوع بیشتر از همه برای طرفداران Devil may cry خبری مسرت بخش است.سریال بازی کامپیوتری محبوب Devil may cry

بازی نسخه پنجم کی ارائه می شود؟

فارغ از سریال، خود بازی نیز به نسخه پنجم خود نزدیک می شود و احتمال می رود که در نمایشگاه E3 امسال رونمایی شود، نمایشگاهی که خبرهای جالبی از آن طی روزهای اخیر به گوش رسیده است. جایی که سونی حضور ندارد و دیگر شرکت ها مانند نینتندو و یوبی سافت و … عرض اندام می کنند. هنوز مشخص نیست که آیا نینتندو قصد دارد استیج خاص خود را مانند سونی و مایکروسافت در این مراسم داشته باشد یا خیر. علاوه بر نینتندو، مایکروسافت نیز تائید کرده است که آنها نیز در این مراسم حضور دارند. به این ترتیب سونی تنها سازنده کنسولی است که در این رویداد حضور نخواهد داشت.

باید دید این شرکت چه برنامه هایی برای رضایت کاربران خود ترتیب خواهند داد. نمایشگاه E3 بزرگترین نمایشگاه صنایع مربوط به بازی‌ های رایانه‌ای است که شرکت های بزرگ فعال در زمینه بازی و سازنده کنسول با شرکت در آن محصولات و خدمات جدید خود را معرفی می کنند.

با ما در صفحه اینستاگرام و تلگرام کالاسودا به روز باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها