تلاش برای یافتن راه حل درمان کروناویروس با کمک اپلیکیشن Foldit

0
1552

کروناویروس یا کووید-19 دنیا را فلج کرده و تا امروز ابتلای بیش از 90،000 نفر و مرگ بیش از 3000 نفر در  جهان تایید شده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از Techtimes، می‌توانید برای محافظت از خود و سایر افراد به اپلیکیشن Foldit فکر کنید.

این برنامه اولین بار در سال 2008 توسط دانشگاه واشنگتن ساخته شد تا از آگاهی کاربران برای درمان احتمالی انواع بیماری‌ها کمک گرفته شود.

اپلیکیشن Foldit یک بازی کشف علمی رایگان است که به شما امکان می دهد در تحقیقات مهم بیوشیمی سهیم باشید. در این حالت بازیکنان وظیفه دارند تحقیقاتی در مورد انجام دهند که کدام پروتئین‌های ضدویروس کرونا در بدن انسان از بین می‌روند.

این یک بازی تعاملی است و بازیکنان از هر نقطه ای در دنیا می‌توانند آن را بازی کنند. این بازی روی همه گوشی‌ها نصب می‌شود و در آن شما یک هدف و مجموعه ای از قوانین را خواهید داشت.

در هفته های اخیر محققان ساختار پروتئین ویروس کرونا و نحوه اتصال آن به گیرنده‌های انسانی را شناسایی کرده اند. اگر بتوانیم پروتئینی طراحی کنیم که به تاج پروتئین کرونا ویروس متصل شود، می‌تواند برای جلوگیری از تعامل با سلول‌های انسانی و متوقف کردن عفونت مورد استفاده قرار گیرد.

در اصطلاح غیر مستقیم پروتئینی را پیدا کنید که با ویروس کرونا مطابقت داشته باشد تا این بیماری به محض ورود به بدن انسان مسدود شود. بهترین طراحی گیمرها می‌تواند در موسسه طراحی پروتئین در سیاتل مورد بررسی و آزمایش قرار گیرد.

این بازی را می‌توانید برای سیستم عامل‌های ویندوز، لینوکس و OSX دانلود و به درمان هر چه زودتر کرونا کمک کنید.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها