با اندروید P از شر نوتیفیکیشنهای آزاردهنده خلاص شوید

0
507

کالاسودا – تغییرات اندروید P تنها محدود به تغییرات ظاهری و تجربه کاربری نیست، بلکه سیستم میتواند کنترل بیشتری برای روی مدیریت اعلان ها داشته باشد.

بدین وسیله کاربر قادر به اصلاح زمان پیام های هشدار دهنده ای است که دریافت میکند. این تغییرات امروز در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل توسط مجریان توسعه اندروید پی عنوان شد و نشان داد که امور در این اندروید روال بهتری در پیش خواهد داشت.

اندروید P متمرکز بر برنامه های پیش بینی کننده است، ویژگی هوشمند جدیدی که بر اساس رفتار کاربر و عادات او پیش بینی میکند که چه کاری میخواهد انجام دهد. برای مثال وقتی کاربر ایرباد های خود را به گوشی وصل  میکند، سیستم موسیقی شروع به پخش خواهد کرد.

نوتیفیکیشنها نیز دراندروید پی مدیریت بهتری خواهند داشت و کاربر میتواند به دسترسی بهتری به اطلاعات انها داشته باشد و زمان مشاهده آنها را زمان بندی کند. برای مثال از کاربر پرسیده می شود که ایا میخواهید نوتیفیکیشن اپلیکیشنی خاصی را متوقف کنید یا خیر.

بدین ترتیب میتواند از شر بسیاری از اعلانهای برنامه های متفرقه همانند بازیها و برنامه های تخفیفی اطلاع حاصل کنید. کاربر همچنین میتواند با دسترسی سریع به قسمت مدیریت اعلان ها متصل شود و انها را چک کند.

با عضويت در کانال تلگرام کالاسودا در ساعت 9 هر شب به آخرين اخبار حوزه تکنولوژي گوش دهيد