با بهترین بازی های رومیزی 2019 آشنا شوید

0
1647

بازی های رومیزی گزینه های خوبی برای لذت بردن از دور همی های دوستانه هستند. در ادامه لیستی از بهترین بازی های رومیزی 2019 که می تواند آنها را روی تخته و بدون نیاز به فناوری بازی کنید برای شما گردآوری شده است.

به گزارش کالاسودا و به نقل از Cnet، انتظار می رود نسل جدیدی از کنسول های بازی های ویدیویی سال آینده به بازار برسند ، اما وقتی نوبت به فصل خرید تعطیلات سال 2019 و نزدیک شدن به کریسمس 2020 می رسد ، بازی هایی که خانواده ها را گرد هم می اورند محبوب ترند.

بهترین بازی های رومیزی 2019

بازی های تخته طی چند سال گذشته دستخوش تغییراتی خلاقانه شده اند. با نزدیک شدن به فصل تعطیلات و زدودن گرد و غبار از روی بازی های کلاسیک مانند تخته نرد و شطرنج و Checkers ، Clue یا Monopoly ، خوب است بدانید که بازی های رومیزی جدیدی نیز وجود دارد که می توانید از آنها لذت ببرید. بهترین بازی های تخته 2019 فقط برای کودکان سرگرم کننده نیستند بلکه یک چالش هیجان انگیز را برای گیمرهای جدی به وجود می آورند.

Zombicide: Invader

آخرین نسخه از این بازی پر از زامبی، اقدام به تسخیر کلونی های فتح شده است، جایی که بیگانگانی شبیه انسان های زنده با هیولا همدستی می کنند تا شما را از این هدف دور کنند. این بازی بسیار سرگرم کننده و می تواند برای مهمانی های شما مناسب باشد.

Hellboy: The Board Game

این بازی با سبک کمیک، نقاشی های مینیاتوری عالی و داستان سرایی جذاب می تواند تبدیل به یکی از بازی هایی شود که در کلکسیون بازی شما وجود دارد. یک ماموریت بی پایان برای سناریوهای بی پایان ترکیبی در این بازی انتظارتان را می کشد.

Minecraft: Builders and Biomes

شاید بازی ماینکرافت را روی گوشی خود بازی کرده باشید، اما این نسخه جدید به صورت تخته ای موجود است. شما با استفاده از تخته و کارتهای ماینکرافت این بازی جاه طلبانه را انجام دهید.

Lord of the Rings: Journeys in Middle-Earth

ارباب حلقه ها چه به صورت داستان چه کمیک بوک و چه فیلم همیشه جذاب و خواندنی است. اما بازی این مجموعه نیز که با چهار بازیکن انجام می شود هم می تواند شما را وارد سرزمین میانه کند و با ماجراجویی های زیادی همراهتان کند.

برنامه راهنمای این بازی به صورت رایگان برای کاربران ios و اندروید وجود دارد و به شما راهنمایی می دهد که کدام نقشه را انتخاب کرده یا کدام هیولاها را برای جنگدین انتخاب کنید.

Mansions of Madness

یکی دیگر از بازی های رومیزی 2019 که می توانید از ده های کاراکتر پلاستیکی در یک عمارت خالی از سکنه استفاده کنید همین بازی کلاسیک است. در این بازی تخته ای شما باید به صورت همزمان از اپلیکیشن همراه آن نیز استفاده کنید و از جلوه‌های صوتی آن نیز بهره ببرید.

Horrified

نسخه اولیه این بازی اول اگوست در فروشگاه ها قرار گرفت. این بازی ترکیبی سرگرم کننده از بازی و هیجان ترس است و بازیکن را در برابر همه هیولاهای کلاسیک فیلم های یونیورسال دهه 40 و 50 از مرد گرگی تا دراکولا و فرانکشتاین  فرار می دهد.

Star Wars: Imperial Assault

بسیاری اعتقاد دارند بهترین بازی  جنگ ستارگان یک بازی ویدئویی نیست، بلکه این بازی تخته سرگرم کننده است، جایی که قهرمانان شورشی از طریق درگیری های مختلف با نیروهای امپریال می جنگند. یک اپلیکیشن نیز همراه این بازی وجود دارد که به شما نحوه بازی کردن را یاد می دهد و وظیفه قصه گویی را نیز بر عهده دارد.

Jaws

یک بازی استراتژی که حول دریاها می چرخد، می تواند به شما حسی ابر قهرمانی دهد و سایر بازیکنان نیز باید با تفکر استراتژیک خود، مهارت ها و منابع و ترکیب این موارد بتوانند از شما جلو بزنند. این بازی در نیمه اول از سواحل جزیره Amity می گذرد تا در نیمه دوم به قایق Quint برسد، قایقی که به تدریج توسط کوسه خورده می شود!

 

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها