با سوغات هندی ، تز دهید و پرداخت کنید

0
367
با سوغات هند، تز دهید و پرداخت کنید|کالاسودا

با سوغات هند، تز دهید و پرداخت کنید|کالاسودا

کالاسودا_گوگل از طرحی جدید برای پرداخت های  هندی خود رونمایی کرده است ، که می تواند جایگزینی مناسب برای کارت های اعتباری رایج در بازار باشد .

این پلتفرم هیجان انگیز برای مدت هایی طولانی ایده آل هر مخاطبی محسوب می شد ، اما اکنون گوگل به این آرزو برای هندی ها رنگ واقعیت بخشیده و با یکپارچه سازی کیف پول الکترونیک کاربر و کارت های اعتباری بانکی، یک  پلتفرم کامل و همه جانبه برای  پرداخت های الکترونیک هند طراحی کرده است.

پلتفرمی که نه تنها خریدارهای حرفه ای ، بلکه افرادی که چندان اهل خرید نیستند را سوپرایز می کند . البته ذکر این نکته الزامی است که برنامه مذکور به شکل تخصصی برای دولت هند طراحی شده است .

اما این برنامه دقیقا چگونه کار می کند؟ این برنامه موبایلی دیجیتال پرداخت برای بازار کشور هند طراحی شده و گوگل می گوید با استفاده از آن نقل و انتقالات مالی الکترونیک ساده و ایمن خواهد شد.

عبارت تز در زبان هندی به معنای سریع است. این برنامه که توسط دولت هند تاسسد شده ، و از رابط کاربری طراحی این کشور موسوم به Unified Payments Interface (UPI) بهره می برد. سزار سنگوپتا معاون گوگل در مورد همکاری با هند می گوید ؛ با راه اندازی این خدمات، هند در زمینه ارائه سرویس های بهینه پرداخت الکترونیک حتی از امریکا نیز پیشی گرفته است.

از تز می توان با گوشی های اندرویدی و سیستم عامل iOS استفاده کرد . افزون بر این ها، کاربران با استفاده از آن می توانند به طور مستقیم به حساب های بانکی خود دسترسی یابند و برای خرید انواع کالا و خدمات هزینه مورد نیاز را پرداخت کنند.

حجم این برنامه بسیار کم و تنها ۷ مگابایت است . افزون بر این ها این برنامه به هفت زبان متداول در هند و از جمله بنگالی و تامیل در دسترس بوده و خدمات آن در کل کشور هند قابل استفاده است. تعداد کاربران اینترنت در هند هم اکنون ۴۰۰ میلیون نفر است که ۳۰۰ میلیون نفر از آنها از طریق گوشی به دنیای مجازی متصل می شوند و تعداد کل این کاربران تا سال ۲۰۲۰ به بیش از ۶۵۰ میلیون نفر افزایش می یابد.

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها