با صندلی چرخدار روباتیک Rodem  موتورسواری کنید 

0
631

با صندلی چرخدار روباتیک Rodem  موتورسواری کنید |کالاسوداکالاسودا_صندلی چرخدار روباتیک Rodem ، محصولی منحصر به فرد است که کمک می کند ، افراد در هنگام نشستن روی آن احساس کنند در حال موتور سواری هستند  .

این محصول که توسط شرکت tmsuk  ساخته شده، یک تجربه منحصر به فرد را در اختیار معلولین قرار می دهد. تجربه ای که از یک سو موتورسواری است و از سوی دیگر روشی برای حرکت سریع. .درواقع این صندلی چرخدار حرفه ای می تواند با حداکثرسرعت ۳.۷ مایل برساعت مسافت ۹.۳مایل را طی کند. این محصول با هر بار شارژ بالغ بر ۸ ساعت سرویس ارائه خواهد داد .

 متاسفانه اغلب ویلچرها، حتی نمونه های بسیار پیشرفته، صندلی هایی معمولی دارند و در حقیقت یک مبلمان چرخدار به حساب می آیند.

همین موضوع باعث می شود افراد برای حرکت در سطوح مختلف و یا برای جا به جا شدن در شرایطی که اختلاف سطح وجود دارد (خارج شدن فرد از رختخواب، نشستن روی صندلی و …) با مشکلاتی مواجه باشند .

 بر همین اساس هم بود که شرکت Tmsuk صندلی چرخدار Rodem را ساخته است. نشستن روی این صندلی چرخدار رباتیک شبیه موتورسواری است. زیرا نه تنها سوار آن شدن  راحت تر است بلکه ارتفاعش نیز مناسب است  Rodem.دارای یک اپلیکیشن است و کاربر می تواند آن را به سمت خود صدا کند.

اما کارکرد این اپلیکیشن چیست ؟ این صندلی چرخدار به وسیله ی اپلیکیشن موبایلی قابل کنترل است. بنابراین کاربر می تواند به سادگی آن را نزد خود صدا کرده و  یا در  طول شب مسیر حرکت آن را تعیین  و یا ردیابی کند.

 قیمت تقریبی این محصول ۸۷۰۰ دلار است .