به سرعت پوشیدن یک جلیقه تزریق کنید

0
389
به سرعت پوشیدن یک جلیقه تزریق کنید|کالاسودا

به سرعت پوشیدن یک جلیقه تزریق کنید|کالاسوداکالاسودا_گروهی از پژوهشگران هلندی نوعی جلیقه هوشمند طراحی کرده اند که می تواند به انجام تزریق های وریدی بپزدازد. جلیقه ای که یک گجت ارزشمند در دنیای پزشکی است .

بر اساس اظهارات تیم طراح این جلیقه ،  قرار است نمونه اولیه این محصول تا  ماه آینده در نمایشگاه  CES 2018  در لاس وگاس آمریکا  به علاقه مندان دنیای تکنولوژی ارائه شود  .

شاید برای شما سوال باشد که این جلیقه چه کاربردی دارد و اساس برای چه نوع افرادی مناسب است . پاسخ این است که استفاده از این جلیقه برای افرادی مناسب است که به خاطر ابتلا به برخی بیماری های خاص باید به طور مرتب به بیمارستان مراجعه کنند و ساعت ها برای تزریق سرم دارو بستری شوند.

افزون بر این ها افرادی که قادر به انجام برخی امدادهای پزشکی نیستند و یا به لحاظ سن در شرایط کهولت سن و در نتیجه ضعف قرار دارند ، مشمول این دسته بندی می شوند. چرا که شما به عنوان کاربر این محصول، می توانید بدون ایجاد اختلال در فعالیت های روزانه، تزریقات وریدی ضروری را انجام دهید و بدین منظور تنها باید یک جلیقه پزشکی خاص را بر تن کنید.

این جلیقه توسط آلیسا ریس محقق هلندی طراحی شده و IV-Walk نام دارد.از وسایل جانبی و کاربردی این محصول می توان به کیف آن اشاره کرد،  که می توان در صورت لزوم و برای انجام تزریق آن را پر از کلرید سدیم، آنتی بیوتیک ها یا دیگر مواد مایع کرد.یک پمپ قابل شارژ نیز به این جلیقه افزوده شده که مایع را به سمت لوله تزریق سرم که در نهایت از طریق سوزن به بازوی بیمار متصل شده، هدایت می کند.

پیش بینی می شود با توجه به کارایی مناسب این محصول، در بازار با استقبال مناسب مخاطبان رو به رو شود .