با فرمان به دستیار گوگل، پای سریالهای نتفلیکس بنشینید!

0
526
با فرمان به دستیار گوگل، پای سریالهای نتفلیکس بنشینید!

با فرمان به دستیار گوگل، پای سریالهای نتفلیکس بنشینید!کالاسودا – تا پیش از این، پخش فیلم و سریال را می توانستید با فرمان به دستگاه های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند گوگل هوم یا ساندبار جدید JBL به سادگی انجام دهید. اکنون پخش فیلم ها و سریالهای نتفلیکس در تلویزیون های اندرویدی با کمک فرمان صوتی به دستیار گوگل ممکن شده است.

فرمان به دستیار صوتی برای پخش فیلم

گوگل سر انجام اجازه داد که دستیار صوتی اش فیلم ها و سریالهای نتفلیکس را نیز بر روی دستگاه های تلویزیونی مجهز به اندروید پخش کند. به دلایل نامعلومی، دستیار گوگل قادر به پخش نتفلیکس در تلویزیون های اندرویدی به عنوان دستگاه هدف نبود اما اکنون با گفتن “اوکی گوگل، فیلم Maniac را به من نشان بده” می توانید پای این فیلم را دیگر سریال ها و فیلم های محبوب خود در شبکه نتفلیکس بنشینید.  به معنای دقیق تر تنها کافیست با صدور فرمان OK Google دستیار هوشمند گوگل در اندروید تی وی را فعال نمایید. البته شاید لازم باشد که برخی مواقع از یک ریموت صوتی برای استفاده از آن بهره بگیرید.

این یک عیب غیرعادی برای این سیستم عامل است که قرار است همان قابلیت های اساسی کرومکست را داشته باشد. گوگل تائید کرده است که با به روز رسانی اخیری که به مجموعه اسیستنت خود افزوده است، این مشکل را برطرف کرده و اکنون شبکه های نتفلیکس نیز به فرمان به دستیار صوتی گوگل پخش می شوند. دیگر دستگاه هایی که این ویژگی در آنها فعال شده Nvidia Shield و دستگاه جدید Xiaomi Mi box هستند.

با فرمان به دستیار گوگل، پای سریالهای نتفلیکس بنشینید!

رابط کاربری بصری جذاب

تجربه ای که تلویزیون های متصل به اندروید تی وی ارائه می دهند، به لطف یک رابط کاربری بصری و توانایی کنترل از راه دور تلویزیون ، برتر از کرومکست هستند. حضور اندروید تی وی در تلویزیون های خانگی نسبت به دو سال گذشته به طور پیوسته در حال افزایش و تا حدی شگفت انگیز بوده است.

هنگامی که این سیستم عامل برای اولین بار راه اندازی شد برای ستاپ باکس ساخته شده گوگل به نام Nexus player  عرضه شد. این در حالی است که android tv هرگز به عنوان یک رقیب جدی برای Roku یا Apple TV تلقی نمی شد و برندهای دیگر مانند سونی، فیلیپس و شارپ تلویزیون های هوشمند با سیستم عامل های داخلی ساخته بودند. اندروید تی وی شاید هیچگاه نتواند به پای این رقبا برسد اما حداقل با جذاب کردن ویژگی ها و به روز رسانی هایی مانند این، می تواند مشتریان بیشتری را ترغیب به خرید کند.

با ما در  صفحه اینستاگرام کالاسودا همراه باشید

عضویت
مطلع شدن از
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
نمایش همه دیدگاه ها