با گجت هوشمند  AYO  راحت تر از همیشه بخوابید

0
524
با گجت هوشمند  AYO  راحت تر از همیشه بخوابید|کالاسودا

با گجت هوشمند  AYO  راحت تر از همیشه بخوابید|کالاسوداکالاسودا_کپسول هوشمند AYO  یک پدیده منحصر به فرد برای آرامش و کاهش تنش پیش از خواب و افزایش انرژی صبحگاهی در هنگام بیداری است .

زندگی شهرنشینی باعث شده بسیاری ما آسودگی خاطر و آرامش چندانی را در ساعات پایانی شب نداشته باشیم و در نتیجه بدخواب باشیم . در نتیجه برای بهتر شدن شرایط خواب خود از ابزارهای مختلفی استفاده می کنیم .

نوشیدن دمنوش های مختلف، استفاده از داروهای خواب آور و حتی استفاده از روش هایی مثل یوگا و مدیتیشن برای افزایش آرامش پیش از خواب می تواند برای برخی از افراد موثر باشد .

با همه این ها برخی از کاربران تمایل دارند برای کاهش مشکلات مختلف بدخوابی خود از روش های جایگزین دیگری مثل روش های تکنولوژیک استفاده کنند.

کپسول هوشمند AYO  شامل یک عینک هوشمند  با نور آبی است که با انجام نوعی لرزش ریز در قسمت پشت پلک و شقیقه ها به افراد حس ریلکسیشن می دهد و تمامی صداها و احساسات منفی محیط را از کاربر دور می کند .

تجربه کاربران این محصول نشان داده که با AYO، می توانید احساسات مثبت خود را کاملا بیدار کنید و برای روز بعدی  آماده باشید. افزون بر این ها افرادی که دچار برهم خوردگی ریتم خواب خود هستند، می توانند با کمک این محصول به تنظیم مجدد ساعت زیستی بدن خود دست پیدا کنند .

AYO1-|کالاسوداساعت زیستی بدن ( بیولوژیک) به افراد کمک می کند تا نه تنها ساعات خواب و بیداری، بلکه ساعات تامین انرژی و تغذیه خود را بازیابی کنند.

این گجت هوشمند قادر است بر اساس توانایی ها و ویژگی های جسمانی و روانی افراد تنظیم شود و در نتیجه بالاترین بازخورد را برای به خواب رفتن کاربران فراهم می کند .

این محصول دارای کپسول تامین کننده انرژی (پاور بانک قدرت ) است و البته می تواند از طریق سیستم شارژ بی سیم نیز تقویت شود .

قیمت این محصول ۳۰۰ دلار است .